خبرهای داغ:
مسابقات لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم در رده سنی نونهالان با قهرمانی تیم باشگاه فرهنگی ورزشی شهید خبیر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۶۰۶۶۶۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیجاز قم، رقابت‌های امسال لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم با شرکت تیم‌های فعال تکواندو سطح استان در دو رده سنی و با شرکت تکواندوکاران خردسال و نونهال به عنوان پشتوانه‌های تکواندو قم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

تکواندوکاران شرکت کننده در تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانی باشگاه‌های استان قم، رقابت خود برای کسب عناوین برتر رده‌های سنی مختلف را در خانه تکواندو قم برگزار کردند و در نهایت تیم‌ باشگاه شهید خبیر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در مسابقات رده سنی نونهالان لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم هفت تیم حضور داشتند که رقابت‌ مدعیان به شکل دوره‌ای برگزار شد و در نهایت این تکواندوکاران تیم رده سنی نونهالان باشگاه شهید خبیر قم بودند که عنوان نخست را به دست آوردند.

در رده‌بندی نهایی رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نونهالان استان قم، تیم باشگاه شهید خبیر با درخشش بازیکنان نخبه خود، ضمن کسب بیشترین امتیاز و بهترین عملکرد، موفق به کسب عنوان نخست شد تا در خانه تکواندو قم جشن قهرمانی برپا کند.

در شرایطی که تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر جدالی نزدیک و جذاب داشتند، تکواندوکاران تیم آتلیه‌طهران در جایگاه دوم ایستادند و بدین‌ترتیب مقام نایب قهرمانی این دوره از پیکارهای لیگ برتر تکواندو نونهالان قم را کسب کردند.

دیگر تیم‌ شایسته و موفق حاضر در فصل 1394 لیگ برتر تکواندو نونهالان باشگاه‌های استان قم، تیم دادگستری شهید بهشتی قم بود که با برخورداری از تکواندوکاران مستعد و باهوش حتی شانس قهرمانی نیز داشت اما در نهایت به مقام سوم بسنده کرد.

این دوره از رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم در حالی با شرکت تیم‌های باشگاهی مختلف تکواندو قم برگزار شد که امسال استقبال تیم‌های شرکت کننده بهتر از دوره‌های قبل بود و هیئت تکواندو قم این لیگ را با عنوان جام امیدهای تکواندو برگزار کرد.

این در شرایطی است که امسال به نمایندگی از هیئت تکواندو استان قم یک تیم در مسابقات لیگ برتر تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور نیز حضور دارد و با ترکیبی از استعدادهای تکواندو قم که محصول استعدادیابی و سرمایه‌گذاری هیئت قم بر روی رده‌های سنی پایه هستند به مصاف رقبا رفته است.

رقابت‌های لیگ برتر تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد و با معرفی تیم‌های اول تا سوم به کار خود پایان داد که هیئت تکواندو قم برترین‌ها را نیز معرفی کرد و بر این اساس عنوان داور برتر به هادی نادری اختصاص یافت.

همچنین عنوان مربی برتر به رضا ملاصادقی تعلق گرفت، لقب فنی‌ترین تکواندوکار به امیرحسین مهتری از تیم تکواندو باشگاه شهید خبیر قم اختصاص پیدا کرد و عنوان بازیکن اخلاق نیز به سیدمرتضی یثربی رسید تا از آنها در مراسم پایانی تقدیر شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها