جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع):
سردار مولایی مجلس خبرگان را بالاترین رکن انقلاب دانست و گفت: دشمن به دنبال نفوذ در خبرگان است و می خواهد آن را تحلیل کند ولی در حال حاضر موثر ترین نقطه خبرگان می باشد.
کد خبر: ۸۶۰۶۶۷۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی در نشست مسئولین معاونت سیاسی نیروهای مسلح استان البرز که در محل سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد به موضوع نفوذ دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از نفوذ دشمن به صورت روانی صورت می گیرد.

وی در تعریف نفوذ گفت: نفوذ به معنای رخنه است و رخته نیز به این معناست که در جهت تغییر، اصلاح و یا هموار ساختن ذهنیت ها، سلائق و مسائل اقتصادی، اهداف برنامه ها، خط مشی ها و راهبردها فعالیت می شود.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز در خصوص نفوذ سیاسی دشمن گفت: این مهم زمانی اتفاق می افتد که مسئولین کشور از اتخاذ تدابیر کنار گذاشته می شوند همچون زمانی که اعلام کردند آب خوردن ما هم بستگی به برجام دارد پس در نتیجه نمی توان به صورت مستقل تصمیم گرفت.

وی به نکته ای دیگر اشاره کرد و افزود: در نتیجه نفوذ سیاسی دشمن تصمیم گیران و تصمیم سازان کشور تحت تاثیر عملیات نفوذ دشمن قرار خواهند گرفت و درک مقدورات داخلی را به حداقل می رساند.

سردار مولایی در ادامه گفت: دشمن بحران جانشینی در ایران را به راه انداخته است و بر روی موضوع رهبری کار می کنند تا تاثیرات مورد نظر خود را بر روی افکار مردم پیاده سازند.

وی مجلس خبرگان را بالاترین رکن انقلاب دانست و گفت: دشمن به دنبال نفوذ در خبرگان است و می خواهد آن را تحلیل کند ولی در حال حاضر موثر ترین نقطه خبرگان می باشد.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز در پایان گفت: موضوع مشی مبارزاتی نیز اهمیت دارد و به سه دسته توده، چپ و راست تقسیم می شوند که مشی مبارزاتی راست در صدد نفوذ در مراکز تصمیم سازی را دارد و مشی مبارزاتی چپ نیز به گروهی گفته می شود که همچون داعش با صلاح به اهدافشان می رسند.
ارسال نظرات