مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

برخی ها حرف هایی را به زبان می آورند که مغایر تعهدشان نسبت به ولایت مداری است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: برخی ها حرف هایی را به زبان می آورند که مغایر تعهدشان نسبت به ولایت مداری است.
کد خبر: ۸۶۰۶۶۹۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام کرمی در گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از ولایت مداری به عنوان اصول تغیر ناپذیر پاسداری از انقلاب اسلامی نام برد و گفت: برخی ها حرف هایی را به زبان می آورند که مغایر تعهدشان نسبت به ولایت مداری است و متاسفانه در روز دانشجو شاهد چنین اتفاقی بودیم.

وی از استقامت بر اصول و مبانی انقلاب اسلامی، دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی و سازش ناپذیری، گم نکردن دشمن اصلی، هوشیاری و رصد همیشگی و تبری در برابر استکبار به عنوان دیگر اصول تغییر ناپذیر پاسداری از انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: خواسته سپاه از ما این است که بر اصول اولیه ای که تعهد کرده ایم استوار بمانیم و زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امتی که بی امام و بی ولایت باشد این امت بی خطر است و در واقع کشوری که امام ندار هویت ندارد و یا کشوری که امام داشته باشد ولی امام در کنار آنها نباشد این کشور شکست پذیر است.

کرمی با بیان اینکه دولت نیجریه امروز از وجود رهبر شیعیان این کشور احساس خطر می کند اظهار کرد: شیخ زاک زاکی از مریدان امام خمینی (ره) است و تاکنون 12 میلیون نفر را شیعه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی سازش اپذیری جایگاهی ندارد اظهار کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی باید در راستای تقویت گفتمان ولایت تاش کنیم تا هر کس نتواند به این اصل وزین انقلاب اسلامی ضربه بزند؛ البته این نیازمند تقویت ایمان و نهادینه کردن مقاومت در خود است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: هوشیاری و رصد همیشگی یکی از وظایف اصلی پاسداران است و با این حال باید در مقابل فتنه ای که در راه است و رهبری در دهه 90 از آن به عنوان پیچ تاریخی نام می برند با هوشیاری عمل کنیم.

کرمی ادامه داد: هر کدام از بازنشستگان حوزه نمایندگی سپاه مرجع فکری و عقیدتی شهرهای خود هستند و با این حال ضرورت دارد که مراقب باشند تا مسیر را گم نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار