خبرهای داغ:
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم مهمترین دستاوردهای مجمع عالی بسیج در استان را بر شمرد.
کد خبر: ۸۶۰۶۷۲۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

مصطفی ملایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: از سویی ما با شرایط خاصی در کشور مواجه هستیم، به ویژه جنگ فرهنگی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است و جنگ اقتصادی و از سوی دیگر ظرفیتی که شهر مقدس قم دارد که به عنوان مرکزیت شاهراه ارتباطی کشور قرار دارد، وظیفه این استان را در این دو جنگی که دشمن بر ما تحمیل کرده دو چندان می کند.

وی وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، حوزه های علمیه، دانشگاه های حوزه علوم انسانی و نخبگان در این استان را دارای نقش مهمی در کشور دانست و ابراز کرد: از استان قم انتظار و توقع ویژه ای نسبت حرکت و برنامه های مجمع عالی بسیج وجود دارد .

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم از بسیج به عنوان خیل عظیم مردم یاد کرد و افزود: بسیج به معنای حضور، وجود و مشارکت مردم در فعالیت های مختلف است.
وی بسیج را نقطه اتصال و استفاده کردن از این ظرفیت برای پیروز شدن در این شرایط بحرانی خواند و افزود: مجمع عالی بسیج که در استان قم تشکیل شد و در ذیل آن کارگروه ها و کمیته هایی که توانستند حرکت بکنند و برنامه ریزی بکنند، توانستند در حوزه جنگ فرهنگی و اقتصادی گام های موثری را بردارند.

مولایی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای مجمع عالی بسیج اشاره کرد و بیان نمود: توانمند سازی و تربیت نیروی متخصص برای نظام، حضور و مشارکت نخبگان و متخصصین، دغدغه مند کردن و مسئولیت پذیری افراد نسبت به شرایط کنونی از دستاورهای مجمع عالی بسیج است .

وی مسئولیت پذیر نمودن افراد و بسیجیان، پاسخگو بودن در قبال مسائل و مشکلات جامعه را از دیگر دستاوردهای مجمع عالی بسیج دانست و خاطرنشان کرد: این مجمع باعث می شود که افراد خودشان را یار شاطر نظام و انقلاب بدانند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قمایجاد پیوند قوی بین اعضای کارگروه ها را از دیگر دستاوردهای مجمع عالی بسیج دانست و افزود: کارگروه های مجمع عالی، محرک بسیجیان است و موجب پویایی و حرکت بسیجیان می شود.

وی ادامه داد: جهت دهی به حرکت بسیجیان، ایجاد هماهنگی و هم نوایی، تقویت سرمایه اجتماعی و ایجاد هم افزایی از دیگر دستاوردهای مهم مجمع عالی بسیج است .

مولایی با بیان اینکه مجمع عالی بسیج در استان ارزش افزوده ایجاد می کند، ابراز کرد: کارگروه های این مجمع فکر ساز هستند و باعث می شود اطلاعات اعضای کارگروه دائماً به روز شود .

وی افزود: تقویت گروه اندیشی و خرد جمعی، کاهش آسیب پذیری نظام و استان در شرایط بحرانی، ایجاد خلاقیت و نوآوری که موتور محرکه کارگروه هاست نیز از دیگر دستاورهای مجمع عالی بسیج است .

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قمدر پایان با بیان اینکه مجمع عالی بسیج در راستای آرمان های امام (ره) و رهنمود ها و گفتمان رهبری حرکت می کند، تصریح کرد: مهمترین هدف این مجمع این است که بتواند تفکر شیعی را به سراسر نقاط جهان انتقال بدهد.



ارسال نظرات