علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه کتاب مازندران ثبت‌نام می‌شوند و با هماهنگی‌های انجام شده در نمایشگاه حضور می‌یابند و تا 40 درصد تخفیف برای افرادی که در نمایشگاه حضور دارند، لحاظ می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۶۷۲۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌یوسف موسوی‌شیخ در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب مازندران با اشاره به اینکه دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب که نخستین دوره آن به صورت بین‌المللی از 23 تا 29 آذر‌ماه در ساری برگزار می‌شود، گفت: بیش از 70 هزار عنوان کتاب در 310 غرفه نمایشگاه مازندران به نمایش در می‌آید و ترویج و تقویت فرهنگ مطالعه از اهداف برگزاری نمایشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب به عنوان بزرگ‌تر‌ین رویداد فرهنگی جامعه است، افزود: توسعه فرهنگی از شاخصه‌های مهم برگزاری نمایشگاه کتاب است و دستیابی به جدید‌ترین عناوین کتاب و تخفیف ویژه در نمایشگاه‌های کتاب وجود دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از هماهنگی‌های لازم با ادارات و نهاد‌های شهرستان سوادکوه به منظور استفاده بهینه از سهمیه شهرستان در 28 آذر‌ماه خبر داد و خاطر‌نشان کرد: حرکت در شهر‌های پل‌سفید، زیراب و شیر‌گاه ساعت 12 تعیین شده است.

موسوی، خواستار اطلاع‌رسانی لازم توسط ادارات و نهاد‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به منظور حضور برجسته علاقه‌مندان شد و گفت: علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه کتاب مازندران ثبت‌نام می‌شوند و با هماهنگی‌های انجام شده در نمایشگاه حضور می‌یابند و تا 40 درصد تخفیف برای افرادی که در نمایشگاه حضور دارند، لحاظ می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها