خبرهای داغ:
معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش بیان کرد: همكاري اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان در توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی تأثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۰۶۷۶۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، نشست صمیمانه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و روسای ادارات حوزه معاونت پرورشی با مسئولين صدا و سیمای استان برگزار شد.

در راستای همکاری های اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و صدا و سیمای مرکز قزوین، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش به همراه روسای ادارات حوزه معاونت پرورشی با مسئولین صدا و سیمای استان دیدار نمودند.

حجت الاسلام و المسلمين علی انصاري معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش نیز ضمن تشكر از همكاري هاي صدا و سيما به ويژه در انعكاس خبر سوگواره دانش آموزي احلي من العسل گفت: از صدا و سيمای استان انظار می رود تا در تولید و پخش برنامه های آموزشی و پرورشی با اداره کل آموزش و پرورش همکاری نماید.

وی افزود: همكاري هاي دو جانبه اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان، به منظور توليد و پخش برنامه هاي فرهنگي و تربيتي، در توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی تأثیرگذار خواهد بود.

هواسي قائم مقام صدا و سيماي مركز قزوين در این جلسه با خير مقدم و تبريك حلول ماه ربيع الاول، از همكاري هاي اداره كل آموزش و پرورش استان تقدير و تشكر نمودند.

ايشان با بيان نمونه اي از فعاليت خود در امور تربيتي در استان ايلام در دوران دانش آموزي به اهتمام لازم در صدا و سيما نسبت به مسائل فرهنگي و تربيتي و هنري اشاره نمود و گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین با عقد تفاهم نامه آمادگی دارد برنامه هاي اداره كل آموزش و پرورش به ويژه برنامه هاي حوزه معاونت پرورشي را از جهت تهيه و توليد برنامه و انعكاس خبري پشتيباني نمايند.

قائم مقام صدا و سيماي مركز قزوين افزود: همچنین علاقمند هستیم يك فضايي در صدا و سيما براي آموزش و پرورش باز كنيم.

در ادامه رؤساي ادارات در حوزه معاونت پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش با اشاره به برنامه هاي در حال اجراي حوزه خود از قائم مقام صدا و سيما در خصوص تهيه و توليد برنامه، پخش اخبار مربوط به اين حوزه، برگزاري نشست هاي علمي و ميز گردهاي تربيتي و معرفي دانش آموزان نخبه قرآني و فرهنگي و هنري و دارندگان رتبه هاي كشوري و استاني، تهيه گزارش از برنامه هاي در حال اجرا مانند: طرح تقليد و مرجع شناسي، مصباح الهدي، پرسش مهر، مسابقات قرآني و فرهنگي و هنري، هفته تربيت اسلامي، دهه مبارك فجر، دهه كرامت، دهه بصيرت و ولايت و نماز جماعت مدارس و ... درخواست همكاري نمودند.

در اين نشست سياهكالي مرادي معاون پشتيباني صدا و سيما نیز به تأمين اعتبار 70 درصدي صدا و سيما از محل تهیه برنامه هاي استاني و اختصاص يك درصد از اعتبارات دستگاه ها و نهاد هاي استان به صدا و سيما در حوزه فرهنگي اشاره نمود.

يعقوبي مدير توليد سيماي مركز قزوين نيز در اين ديدار اظهار کرد: در حال حاضر برنامه هاي خوبي از آموزش و پرورش در صدا و سيما پخش مي شود، همچنين مطلوب است ليستي از نخبه هاي دانش آموزي تهیه و به صدا و سيماي استان ارسال شود تا در خصوص تهیه برنامه های لازم اقدام شود.

در پايان اين ديدار مقرر گرديد طي هفته آينده نيز به منظور پيگيري بيشتر ابعاد همكاري هاي صدا و سيما و آموزش و پرورش، نشست ديگري در محل اداره كل آموزش و پرورش برگزار گردد .

 

1006/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها