درآمدهای اختصاصی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان اردبیل از این پس به صورت یکجا به همان واحد آموزشی واریز خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۷۶۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین برزگرماهر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه بررسی وضعیت درآمدی هنرستان‌های این استان اظهار داشت: درآمدهای اختصاصی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان اردبیل از این پس به صورت یکجا به همان واحد آموزشی واریز خواهد شد.

وی افزود: هنرستان‌هایی که در قالب تبصره 75‌در راستای رشته‌های تحصیلی فعال هنرستان‌ها اقدام به ارائه محصولات یا خدمات کنند درآمدهای کسب شده آنها پس از گذراندن مراحل قانونی به صورت کامل به همان واحد آموزشی واریز شده و این واحدهای آموزشی می‌توانند این درآمدها را مطابق مقررات جاری هزینه کنند.

ایشان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درآمدهای اختصاصی اداره کل رشد محسوسی داشته که با ورود همه جانبه هنرستان‌ها به موضوع آموزش‌های همراه با تولید انتظار می‌رود این درآمدها افزایش چشمگیری داشته باشد.

برزگر ماهر با اشاره به درآمدزایی و خودکفایی هنرستان‌ها بیان کرد: هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان با داشتن ظرفیت‌های مناسب تولیدی و خدماتی از قبیل نیروی انسانی متخصص و امکانات سخت افزاری بستر مناسبی برای کسب تجربه‌های اجرایی و نیز کسب درآمدهای مناسب هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ هنرستان‌های استان باید تلاش کنند تا آموزش‌های ارائه شده در این مراکز با موضوع تولید و گرایش به این سمت و سو انجام شود تا بتوانیم از این محل درآمد هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان را افزایش دهیم.

ارسال نظرات