فرمانده تیپ ۴۰ ارتش اردبیل:

برگزاری نخستین یادواره شهدای ارتشی استان اردبیل

تمامی مسئولان لشکری و کشوری سطح استان در این برنامه حضور می‌یابند و در کنار آن مهیمانانی از تهران نیز در این برنامه حاضر و سخنرانی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۰۶۷۸۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، امیر محمد مختاری فر در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ارتش در اردبیل اظهار داشت: نخستین یادواره شهدای ارتشی استان اردبیل در 25 آذرماه راس ساعت 9 صبح در سالن 6 هزار نفری رضازاده برگزار و برنامه‌های مختلفی در این یادواره اجرا خواهد شد.

وی با دعوت از مردم شهیدپرور استان اردبیل برای حضور در این یادواره افزود: باید به احترام خون شهدا و به ویژه یک هزار و 181 شهید ارتشی حضور مردم در این یادواره پررنگ بوده و از این طریق قدرشناسی خود را نسبت به ایثارگری های شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنها نشان دهیم.

مختاری‌فر با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای این برنامه بیان کرد:‌ تمامی مسئولان لشکری و کشوری در سطح استان در این برنامه حضور می‌یابند و در کنار آن مهیمانانی از تهران نیز در این برنامه حاضر و سخنرانی می‌کنند.

فرمانده تیپ 40 مستقل پیاده ارتش با اشاره به سخنرانان این آئین گفت: فرمانده نیروی زمینی ارتش و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از جمله سخنرانان این آئین معنوی هستند که پس از اجرای برنامه‌های مورد نظر تجلیل از خانواده‌های شهدا نیز در قالب این برنامه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ در این برنامه شاهد حضور بیش از 3 هزار نفر از اعضای خانواده‌های شهدای والامقام می‌شویم که برنامه‌ریزی‌های لازم در مورد عزیمت این تعداد خانواده شهید از شهرستان‌های مختلف استان به محل برگزاری یادواره در اردبیل انجام شده است.

ارسال نظرات