استاندار اردبیل:

واحدهای استان مشکلات خود را مطرح کنند

واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، گردشگری و کشاورزی و سایر واحدهای استان باید از فرصت پیش آمده و حمایت دولتی از این واحدها استفاده کرده و تلاش کنند تا با مطرح کردن آن‌ها این مشکلات برطرف شود.
کد خبر: ۸۶۰۶۸۳۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان را برطرف کنیم انتظار می‌رود تا مسئولان واحدهای تولیدی مشکلات خود را مطرح کنند تا زمینه رفع آنها فراهم شود.

وی با بیان اینکه دولت در حال حاضر در‌صدد رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سطح استان اردبیل است، گفت: واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، گردشگری و کشاورزی و سایر واحدهای استان باید از فرصت پیش آمده و حمایت دولتی از این واحدها استفاده کرده و تلاش کنند تا با مطرح کردن آن‌ها این مشکلات برطرف شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه ‌فعال و راکد را از اهداف اصلی دولت یازدهم دانست و تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا در قالب جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد تسهیل این مشکلات مطرح شده و با بررسی آنها زمینه برای فعالیت دوباره آنها فراهم شود.

خدابخش از معرفی واحدهایی که تنها نیاز به سرمایه دارند به بنیاد برکت خبر داد و افزود: تمامی تلاش دولت بر این است تا به روش‌های مختلف واحدهای نیمه‌تعطیل را دوباره به چرخه فعالیت بازگرداند و در این زمینه با دستگاه‌ها و بانک‌های مختلف رایزنی‌های لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات واحد فراوری عقیق در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل بیان کرد:‌ این واحد می‌تواند زمینه اشتغال تعدادی از افراد جویای کار را فراهم آورده و ارزش افزوده بالایی نصیب استان کند که می‌توان به پیگیری‌های لازم مشکل این واحد را برطرف کرد که مقرر شد با نامه کتبی از سوی مسئولان این واحد خرید دستگاه برای آن پیگیری شده و وارد چرخه فعالیت و صادرات شود.

استاندار اردبیل با اشاره به راه‌اندازی واحد تولید لامپ‌های جدید بدون اتکا به تسهیلات دولت اظهار داشت: این واحد در صورت رفع مشکل سرمایه در گردش ظرفیت آن را دارد که به جای محصولات چینی که هم‌اکنون در بازار عرضه می‌شود به تولید انبوه برسد که به همین منظور این واحد به بانک معرفی و مشکلات آن برطرف می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار