مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل:

بهره مندی استان اردبیل از سیستم های پیشرفته هواشناسی

با برنامه ‌ریزی‌های انجام شده رادار هواشناسی در استان اردبیل آماده به کار می‌شود که این امر می‌تواند در پیش‌بینی هر چه بهتر شرایط جوی در استان اردبیل موثر باشد.
کد خبر: ۸۶۰۶۸۵۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی اسلامی، مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل در جلسه بررسی آمادگی نیروهای مدیریت بحران استان اردبیل اظهار داشت: با برنامه ‌ریزی‌های انجام شده رادار هواشناسی در استان اردبیل آماده به کار می‌شود که این امر می‌تواند در پیش‌بینی هر چه بهتر شرایط جوی در استان اردبیل موثر باشد.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به اردبیل تمهیدات لازم برای تجهیزات ستاد بحران اردبیل انجام شده است، گفت: در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام شده و ستاد بحران استان آماده ارائه خدمات در حوادث احتمالی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل بیان کرد: یکی دیگر از نیازهای استان اردبیل در شرایط بحرانی تقویت تجهیزات خدمات‌رسانی است که پیگیری‌های انجام شده ستاد بحران استان اردبیل آماده خدمات‌رسانی در حوادث احتمالی به ویژه فصل سرما در زمستان است.

اسلامی با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و بارش برف در استان اردبیل افزود: برای برف‌روبی جاده‌های مواصلاتی استان در فصل سرما نیز دستگاه‌های سبک و سنگین مستقر شده‌اند و در این راستا هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران استان آمادگی کاملی برای ارائه خدمات رسانی به آسیب دیدگان در حوادث احتمالی دارد، تصریح کرد: در این راستا هماهنگی همه‌جانبه با دستگاه‌های مربوطه انجام شده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل اظهار کرد: با وجود نزولات جوی مناسب، امسال نیز در استان اردبیل با کاهش بارندگی روبه‌رو بودیم که امیدواریم با مدیریت بهینه در مصرف آب از بحران احتمالی آب در منطقه جلوگیری کنیم که این امر نیازمند تعامل همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی و مشارکت عموم مردم بوده که ضروری است در این راستا همگان اهتمام ویژه‌ای در مقابله با بحران آب داشته باشند.

ارسال نظرات