مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

نیازهای عاطفی مددجویان باید در نظر گرفته شود

مددجویان بایستی حتما از نظر روحی و روانی مورد توجه قرار گیرند و نیز ارائه خدمات تخصصی از جمله فیزیوتراپی، کاردرمانی، روانشناسی، ورزش و برآوردن نیازهای عاطفی مددجویان جزو نکات ضروری است.
کد خبر: ۸۶۰۶۸۹۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در بازدید از مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) و بررسی وضعیت نگهداری بیماران و فضای فیزیکی این مرکز در اردبیل اظهار داشت: وضعیت بهداشتی و نگهداری بیماران در این مرکز مطلوب و مناسب بوده و تلاش‌های مسئولان و کارکنان این مرکز شایسته قدردانی است.

وی تصریح کرد: بایستی مددجویانی که در این مرکز نگهداری می‌شوند حتما از نظر روحی و روانی هم مورد توجه قرار گیرند و نیز ارائه خدمات تخصصی از جمله فیزیوتراپی، کاردرمانی، روانشناسی، ورزش و برآوردن نیازهای عاطفی مددجویان جزو نکات ضروری است.

ستاری با اشاره به تعداد بیماران در این مرکز بیان کرد: 273 مددجوی ذهنی و روانی در بخش‌های مردان و زنان و در گروه‌های زیر 14 سال و بالای 14 سال در این مرکز که به صورت هیئت امنایی و با مشارکت بهزیستی و کمک‌های مردمی اداره می‌شود، نگهداری می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: مرکز نگهداری حضرت ابوالفضل(ع) اردبیل با بالغ بر 100 نفر پرسنل متخصص، خدمات پزشکی، پیراپزشکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، شنوایی سنجی، مهارت آموزی و روانشناختی به مددجویان ارائه می‌دهد.

وی افزود: فاز دوم این مرکز با زیربنایی بالغ بر 10 هزار مترمربع با همت بهزیستی و مشارکت مردم خیر استان اردبیل در دست احداث است و مشارکت مردم را برای اتمام این پروژه بیش از پیش می‌طلبد تا با کمک به این امر خیر انسانی و معنوی، بیماران نیازمند بیشتری از خدمات بهره برده و کیفیت خدمات ارتقا یابد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از تمامی بخش‌های آشپزخانه، انبار، مرکز پرستاری، فیزیوتراپی و کاردرمانی مستقر در مرکز نگهداری حضرت ابوالفضل(ع) بازدید و نکات ضروری را برای بهبود کیفیت خدمات گوشزد کرده و نیز با تمامی مددجویان صحبت کرده و از احوال آنان و مشکلات‌شان باخبر شد.

ارسال نظرات