خبرهای داغ:
سرهنگ علی اصغر امیری گفت: دشمن امروز اقتصاد ایران را نشانه گرفته است و با استفاده از حربه ظالمانه تحریم بر همه شریان های اقتصادی کشور می خواهد ملت ما را به زانو در آورد.
کد خبر: ۸۶۰۶۹۲۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر امیری با اشاره به حربه های مختلف دشمن در سال های پس از انقلاب اسلامی گفت: دشمن زیرکانه از همه حربه ها و گزینه ها همچون سیاسی،نظامی،اجتماعی،جنگ نرم و .. علیه جمهوری اسلامی استفاده کرد ولی نتوانست آن نتیجه دلخواه را بدست آورد.

وی ادامه داد: اما امروز اقتصاد ایران را نشانه گرفته است و با استفاده از حربه ظالمانه تحریم بر همه شریان های اقتصادی کشور می خواهد ملت ما را به زانو در آورد.

فرمانده سپاه شیروان افزود: مقام معظم رهبری با نگاهی حکیمانه راه برون رفت از این معظل را در قالب طرح اقتصاد مقاومتی معرفی نمودند و راهکارهای بسیار هوشمندانه نیز ارائه کردند.

سرهنگ امیری گفت: سپاه و بسیج همیشه بر تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید و پافشاری داشته اند و امروز هم بسیج سازندگی پرچمدار تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور شده است و به حول و قوه الهی تا به امروز توانسته اقدامات خوب و مثبتی در این زمینه انجام دهد بطوریکه در شهرستان شیروان  بیش از 320 نفر با وام های اقتصاد مقاومتی طرح های زود بازده راه اندازی نموده و 700 نفر بطور مستقیم و 1600 نفر نیز به صورت غیر مستقیم صاحب شغل و کار شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها