خبرهای داغ:
معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:
خبرگزاري بسيج: مرتضی طاهریان درباره برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" اظهارداشت: فعالیت های قرآنی بسیاری در طول سال در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود که مسابقات قرآنی مدهامتان سرآمد و ماحصل این برنامه ها است.
کد خبر: ۸۶۰۶۹۴۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، مرتضی طاهریان درباره برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" اظهارداشت: فعالیت های قرآنی بسیاری در طول سال در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود که مسابقات قرآنی مدهامتان سرآمد و ماحصل این برنامه ها است.اجرای طرح تلاوت نور، ساماندهی خانه های نور، انجام طرح تفسیر قرآن، توزیع قرآن، حمایت از فعالیت های قرآنی از جمله فعالیت های ستاد عالی کانون های مساجد کشور در حوزه قرآن و عترت است.

وي با اشاره به برگزاری ۱۰ دوره مسابقات قرآنی با عنوان مدهامتان ادامه داد: مسابقات قرآنی مدهامتان فاخرترین حرکت و فعالیت فرهنگی قرآنی ستاد عالی کانون های مساجد کشور است که این فعالیت با توجه به اینکه پیوند عمیقی بین مسجد و قرآن وجود دارد باید به عنوان یک حرکت فاخر در بین کارهای فرهنگی باشد.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بيان داشت: مساجد بستری برای انجام فعالیت های قرآنی هستند و در برنامه ریزی های انجام شده، فعالیت های قرآنی مساجد در این مسابقات دیده شده است.

وي با اشاره به اینکه شناخت ظرفیت های قرآنی اعضای کانونهای مساجد کشور در این مسابقه پیش بینی و مورد هدف قرار گرفته افزود: فعالان قرآنی در این مسابقات در کنار همدیگر قرار می گیرند و تجارب و ظرفیت های خود را به میدان رقابت سالم می آورند.

طاهريان عنوان كرد: بخش هایی را برای افرادی که توانایی کمتری در فعالیت های قرآنی مساجد دارند مانند صحیح خوانی اذکار نماز، مرحله شهرستانی و استانی پیش بینی شده که این افراد نیز در این صحنه جایگاهی برای پیشرفت و رشد استعدادهای قرآنی خود داشته باشند.

وي گفت: در مسابقات قرآنی مدهامتان به بخش داوری توجه خاصی شده و از ظرفیت های داوران ملی و بین المللی استفاده شده است؛ آیین نامه منسجم و با کیفیت مسابقات قرآنی در سطح کشوری تدوین شده و این آیین نامه در سطح مرحله استانی نیز به اجرا گذاشته شده و کیفیت مرحله های استانی نیز افزایش یافته است.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه در جهت کیفی سازی مسابقات قرآنی مدهامتان گام های اساسی برداشته شده گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان به مرحله بلوغ رسیده و جایگاه خوبی در بین فعالیت های قرآنی پیدا کرده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها