خبرهای داغ:
رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب مطرح كرد:
خبرگزاري بسيج: محسن حاج کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار بسيج اظهار داشت: در پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور بیش از 100 غرفه بوده و مراکز رشد، پارک های علمی و فناوری، شرکت های دانش بنیان، شرکت های صنعتی حضور دارند، پژوهش ها و کارهای تحقیقاتی که قابلیت اجرایی دارند ارائه شده است.
کد خبر: ۸۶۰۶۹۴۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، محسن حاج کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار بسيج اظهار داشت: در پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور بیش از 100 غرفه بوده و مراکز رشد، پارک های علمی و فناوری، شرکت های دانش بنیان، شرکت های صنعتی حضور دارند، پژوهش ها و کارهای تحقیقاتی که قابلیت اجرایی دارند ارائه شده است.
 
وی ادامه داد: دانشگاه انتخاب در این نمایشگاه به منظور ارائه توانمندهای مختلف در بخش های پژوهش ها و آموزش های کاربردی حضور یافته است و در روز اول غرفه این دانشگاه مورد استقبال مسوولان وزارت علوم تخقیقات و فناوری و ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار گرفته است.
 
رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب بيان داشت: آخرین دستاوردهای پژوهشی مراکز رشد و هسته های مربوطه گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب در این نمایشگاه ارائه شده است که ماشین لباسشویی دیواری از جمله این موارد است.
 
وی افزود: شناسایی توانمندی‏های پژوهش و فناوری دانشگاه ‏ها و مراکز تحقیقاتی، شناسایی و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر، تجاری سازی یافته‏ های پژوهش و فناوری(فن بازار)، فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران و فناوران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و همچنین نهادینه کردن پژوهش و فناوری در سطح جامعه، لازم است از مهمترین اهداف برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور باشد.
 
گفتنی است، غرفه دانشگاه جامع علمی کاربردی در سالن 25 پذیرای محققان، صنعت گران و اساتید و دانشجویان می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها