حجت الاسلام عبدالرضا رستگار،گفت:کشور در شرایط تحریم به پیشرفت‌های چشمگیری رسید.
کد خبر: ۸۶۰۶۹۸۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵


به گزارش خبرگزاری بسيج استان هرمزگان، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار عصر امروز در جمع مرزبانان دریایی شهرستان بندرلنگه اظهارداشت: با تمهیدات مقام معظم رهبری بحث برجام را پشت سر گذاشته‌ایم و حال دوره پسا برجام را می‌گذرانیم که عصاره آن یکی عدم اعتماد به دشمن و دیگری خطرنفوذ دشمن است.

وی اضافه کرد: دشمن تا قبل از روی کار آمدن دولت جدید آمریکا به دنبال رویارویی با ملت ایران بود و با تغییر در کادر مدیریتی آمریکا این رویه عوض شد و در اتاق فکر آنها فهمیدند را ه مقابله با نظام جمهوری تقابل نیست چرا که با تقابل همه ملت و حتی گروه‌های سیاسی در مقابل آنان مقاومت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: حدود 30 سال با ایران جنگ نرم، سخت و تحریم تجربه کردند ولی جمهوری اسلامی در این مدت به اهداف خود رسید و حتی به صنعت پیشرفته هسته‌ای، نانو و حتی هوا فضا دست پیدا کرد لذا دشمن به این نتیجه رسید که تنها چیزی که می‌تواند جمهوری اسلامی را تهی کند راهبرد تعامل و نوعی نفوذ از درون است.

عبدالرضا رستگار در ادامه افزود: آمریکایی‌ها دستکش مخملی به سوی ما دراز کردند که زیر آن پنجه‌های پولادین است زیرا که روحیه استکباری آنها به جز فریب کاری و نیرنگ چیز دیگری را نشان نمی‌دهد.

وی در ادامه ضمن اشاره به برخی جنایات آمریکا در حق مردم ایران یادآور شد: جنایات آمریکا بر علیه کشور و مردم ما در حافظه تاریخی مردم باقی خواهد ماند که یکی از نمونه‌های بارز آن حمایت چند ساله از منافقان و تامین آنها در این سال‌ها و جنایات آن در ترور مقام معظم رهبری و واقعه 7 تیر و همچنین ترور ریاست جمهور و نخست وزیر، شهیدان رجایی و باهنر و شهادت بیش از 1700 نفر به دست آنان بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به حمایت و به وجود آوردن گروه‌های تروریستی مانند داعش گفت: کلینتون وزیر امور خارجه قبلی آمریکا به صراحت اعلام کرد که برای تشکیل داعش به منظور تأمین امنیت رژیم صهیونیستی به 120 کشور سفر داشته است.

عبدالرضا رستگار همچنین خاطرنشان کرد: نفوذ یعنی اینکه جوانان ما را نسبت به نظام ناامید کنند و اندیشه‌های مقاومت به ادبیات سازش تبدیل شود و حساسیت نسبت به استکبار از بین برود.

وی درپایان گفت: دشمن سه موضوع را به خوبی متوجه شده است امت با امام شکست ندارد و وظیفه ما است که در مسیر تحقق وعده الهی در مسیر ولایت فقیه گام برداریم تا دشمن نتواند این وحدت و بصیرت را از ما بگیرد.

ارسال نظرات