لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور؛

شکست دوباره نیروی زمینی تهران در اراک ؛ اینبار در بسکتبال

هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری اراک عصر روز دوشنبه 23 آذر 94 در سالن 2500 نفری امام خمینی (ره) برابر نیروی زمینی تهران به پیروزی رسید .
کد خبر: ۸۶۰۷۰۸۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ، شاگردان کسایی پور که در بازی قبل خود نماینده اصفهان را در خانه خود زمین گیر کرده بودند با روحیه بسیار بالا پای به این دیدار خانگی گذاشتند.

تیم بسکتبال شهرداری اراک که در هفته دوم دور رفت مقابل نیروی زمینی با نتیجه 105بر 51 موفق به شکست این تیم  در تهران شده بود.

در این دیدار شهرداری نسبت به بازی های قبل خود در هر چهار کوارتر از حریف خود بهتر بود و درکوارتر اول توانست با حساب 26 بر 11 این تیم تهرانی راشکست دهد .

در کوارتر دوم بازهم شهرداری از حریف خود پیش افتاد و بازهم با نتیجه 43 بر 33 پیروز به رختکن برود .

در آغاز کوارتر سوم نیروی زمینی چیزی برای از دست دادن نداشت و دست به حملات بی شماری میزد ولی کمتر حملاتی داخل سبد شهرداری می شد اما این کوارتر هم با فاصله 11 امتیازی بازی را با حساب  58 بر 47 واگزار کرد.

در کوارتر چهارم شهرداری با بازیکنان خارجی ، ملی پوش و بومی خود این دیدار پر حاشیه و درگیری را با نتیجه 81 بر 63 به صود خود به پایان برد.

شهرداری با این برد همچنان در جایگاه چهارم جدول با 18 امتیاز قرار دارد و باید 26 آذر 94 در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت این شهر برود.


خبرنگار گروه ورزشی : ا. آقارضی
ارسال نظرات