در هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور ، عصر روز سه شنبه در شیراز تیم سن ایچ ساوه مهمان ارژن شیراز و شهرداری ساوه دیگر نماینده مرکزی در ساوه میزبان شاهد شیراز خواهند بود.
کد خبر: ۸۶۰۷۱۱۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ، عباس محمد یاری رییس هیئت فوتبال ساوه خبر داد و گفت: هردو نماینده فوتسال ساوه در هفته اول لیگ کشور نمایش خوبی ارایه کردند و امروز در جدال با تیم های شیرازی امیدواریم شاهد درخشش مجدد فوتسال ساوه شویم.
 
وی با اشاره به نتایج هفته گذشته اظهار کرد: تیم سن ایچ به خاطر قراردادی که سرمربی سابقش رضا کردی با السد قطر داشت دیرتر تکلیفش مشخص شد ولی با این وجود در اولین حضورش در لیگ دسته اول فوتسال توانست 4 بر یک تیم مبل کریمی را در کرج شکست دهد.
 
وی افزود: رضا کردی تمرینات این فصل را آغاز کرد ولی به دلیل قراردادی که با تیم قطری داشت مجبور به بازگشت شد و امیدواریم این تیم بتواند در بازی امروز با مربیگری ابوالقاسم عارفیان مقابل لبنیات ارژن در شیراز نتیجه خوبی را کسب کند.
 
محمدیاری بیان کرد: تیم شهرداری ساوه امسال وضعیت بهتری دارد و توانسته است تمرینات خوبی را انجام دهد و در هفته اول مسابقات 6 بر دو تیم رسالت کرمان را در سالن فجر ساوه شکست دهد.
 
وی افزود: تیم شهرداری در بازی امروز مقابل دیگر نماینده شیراز، تیم شاهد بازی می کند و امیدواریم با موفقیت این دو نماینده فوتسال ساوه در لیگ دسته اول فوتسال شاهد حضور مجدد فوتسال ساوه در لیگ برتر فوتسال شویم.
 
رییس هیئت فوتبال ساوه گفت: با توجه به سهمیه باشگاه سن ایچ در لیگ دسته دو فوتسال کشور به دنبال حفظ این سهمیه در ساوه توسط سن ایچ یا دیگر باشگاه ساوه ای هستیم.
 
وی افزود: در صورت حضور 3 تیم ساوه ای در سطح فوتسال کشور ظرفیت فوتسال ساوه بیشتر می شود و آینده بهتری برای فوتسال ساوه قابل ترسیم است.

گفتنی است برنامه مسابقات این هفته لیگ دسته اول فوتسال نمایندگان ساوه به شرح زیر است.
 
 سه شنبه 24 آذر ساعت 16  
 
لبنیات ارژن شیراز – سن ایچ ساوه در ورزشگاه ابوالفتحی شیراز
 
داوران: علیرضا بیت سیاح، سیدعلی میرعبدالهی، محمدعلی سیاحی، مصطفی باقری زاده  
 
ناظر داوری: کوروش هاشمی
 
شهرداری ساوه – شاهد شیراز ورزشگاه فجر ساوه
 
داوران: سیدسجاد فتحی- مسعود شفیعی- علیرضا پشنگ- حسین گنجی
 
ناظر داوری: حسینعلی رحیمی

منبع : نار خبر
ارسال نظرات