شهادت مسجدي:

پیکر جانباز شهید مسجدی در کرمان تشییع شد

علی مسجدی، جانباز شیمیایی پس از تحمل سال ها جراحت ناشی از جنگ به خیل دوستان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۸۶۰۷۱۵۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
پیکر جانباز شهید مسجدی در کرمان تشییع شد
  علی مسجدی، جانباز شیمیایی پس از تحمل سال ها جراحت ناشی از جنگ به خیل دوستان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج سپاه ثارالله كرمان، پیکر جانباز شیمیایی علی مسجدی که در اثر جراحات شیمیایی، شامگاه «۲۲آذر» در بیمارستان افضلی پور، به خیل شهدا پیوست؛ امروز(۲۴آذر) پس از قراتت زیارت عاشورا در حسینیه ثارالله علیه السلام، تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

شهیدعلی مسجدی در «۳۰ شهریور» سال ۱۳۴۴ در روستای نگار از توابع شهر بردسیر از استان کرمان متولد شد؛ از همان کودکی علاقه خاصی به امام خمینی(ره) و انقلاب داشت و همواره سعی می‌کرد با وجود همه مشکلات در تظاهرات و راهپیمایی‌ها شرکت کند.

مسجدی در ۱۹ سالگی به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و در ۲۵ بهمن سال ۶۵ در عملیات والفجر ۸ در منطقه اروند در اثر بمباران شیمیایی همراه با همرزمان شهید خود ابراهیم هندوزاده و احمد زنگی‌آبادی مجروح شد.

میزان جراحت وی بالا بود و با آب و هوای کرمان سازگاری نداشت لذا به مازندران انتقال داده شد و از آن جا جهت مداوا به اتریش رفت. در بازگشت به کرمان؛ در رشته تیراندازی شروع به فعالیت کرد و یکی از ورزشکاران موفق در این رشته بود که همیشه در مسابقات تیراندازی جانبازان شیمیایی حضوری فعال داشت.

او در فروردین سال ۷۲ ازدواج کرد و همسری مهربان و صبور برای خود برگزید که ثمره این ازدواج دختری به نام زینب است که همواره به شایستگی از یادگار دوران دفاع مقدس پرستاری می کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار