خبرهای داغ:
سمیعی : راهیان نور یک حرکتی ارزشی و و اثزگذار در مسیر تربیت و پرورش جوانان است.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۰۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ رمضانعلی سمیعی پاقلعه در حاشیه اعزام آخرین مرحله اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان آزادشهر به مناطق عملیاتی جنوب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: راهیان نور یک حرکتی است ارزشمند و مهم که در مسیر تربیت و پرورش سفیران معنوی و اعتقادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اعزام بسیجیان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر اذعان داشت: بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حرکتی ارزشی و اثرگذار است که موجب تحولی معنوی در افراد میشود و طی این سالها تاثیرات فرهنگی شگرفی بر جوانان داشته است.

وی ادامه داد: اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی به منظور تقویت روحیه معنوی و مدیریت جهادی، تجدید خاطره ای است برای ایثارگران و رزمندگان و نیز آشنایی سایر بسیجیان با دوران هشت سال دفاع مقدس و نیز تجدید بیعت با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای عزیز و رهبر معظم انقلاب است.

سمیعی خاطرنشان کرد: یکی از راه های مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن ، همین اعزام کاروان های راهیان نور است که راز ماندگاری انقلاب اسلامی و حفظ جایگاه ولایت و شهادت است .

وی افزود: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادت های فرزندان این آب وخاک در جریان هشت سال دفاع مقدس نمایش داده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر با بیان اینکه بسیج محل پرورش انسانهای شایسته است، گفت: بسیجیان باید بهترین افراد در سطح جامعه باشند و خصلتهای پسندیده را با روحیه ایثارگری، تدین، فعالیتهای اجتماعی، درس خواندن و تمام مواردی که مقام معظم رهبری تاکید دارند به منصه ظهور و بروز برسانند.

وی در پایان عنوان کرد: شهدای ایران اسلامی با تقدیم جان خود به دنبال این بودند که عفت و غیرت در جامعه اسلامی حفظ شود و ما وظیفه داریم همواره التزام عملی به وصایای شهدا داشته باشیم و تلاش کنیم تا غیرت و شجاعت شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها