اصناف و بازاریان شهرستان سرعین و جامعه هتل داران استان اردبیل در اعتراض به کشتار شیعیان نیجریه بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۱۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، متن بیانیه به شرح ذیل است:

بار دیگرعزت روز افزون اسلام و گرایش عموم ملت ها به این مکتب انسان ساز الهی، ابر قدرت های پوشالی دنیا را بیش از پیش به انفعال و استیصال، مبتلا کرده و آنان را به انجام واکنش های جنون آمیز وا می دارد؛ غافل از انکه تلاش در منزوی کردن اسلام عزیز چیزی جز هلاکت زود هنگام تر و نابودی سریع تر خودشان را رقم نخواهد زد.

حکام شیطان صفت و دشمنان قسم خورده اسلام از ترس فراگیر شدن اسلام ناب محمدی (صلی ا... علیه و آله) جهت دستیابی به مطامع و منافع دنیوی خود اقدام به طراحی های دسیسه های خطرناکی برای تسلط به شریانهای سیاسی و اقتصادی جهان اسلام، در صدد اسلام هراسی و شیعه هراسی بر آمده ودر این میان نوکران دست نشانده شان که در بعضی از بلاد مسلمانان داعیه پرچمداری اسلام عزیز را دارند را وسیله میل به اهداف پلیدشان قرار می دهند.

یکی از این دسیسه ها کشتار بیرحمانه شیعیان در اقصی نقاط جهان و به بهانه های واهی است تا با بهره گیری از سیاست اختلاف بینداز و حکومت کن بتوانند به اهداف پلید خود دست یابند.

چنانچه در سالهای اخیر شاهد رشد فرایند تروریسم افراطی در کشورهای مسلمان و بخصوص شیعه بودیم که هراز چند گاهی اقدام به ترور وکشتار نمازگران مساجد ، اماکن مقدس ، عزا داران اهل بیت و انسانهای مومن ، وارسته و بیگناه می نمایند که تنها جرم انان شیعه بودن است.

که از این جمله کشتار شیعیان نیجریه راکه موجبات تاسف و اندوه هر انسان آزاده ای شد را میتوان یاد آور شد.

حادثه خونبار نیجریه دل هر انسانی را به درد می آورد کشتار وحشیانه شیعیان مظلوم نیجریه توسط ارتش و حاکمیت آن کشور احساسات میلیون ها انسان آگاه به ویژه مسلمانان را در سراسر جهان جریحه دار کرد.

چنین رفتارهایی بیانگر اوج بی تدبیری نهادهای حاکمیتی در اداره و مدیریت یک کشور است و بدون شک این اقدام در شرایط کنونی که جهان اسلام شاهد به خون غلتیدن خواهران و برادران خود به دست جریانهای تروریستی ، تکفیری و سلفی است کمک و همراهی به ایجاد تفرقه در میان مسلمانان و تبدیل روح برادر دوستی ، به بردار کشی است تا به این طریق بتوانند به اربابان خود خوش خدمتی کرده و جیره و مواجب بیشتری را از آنان دریافت نمایند.

لذا بسیج اصناف و بازاریان شهرستان سرعین و جامعه هتلداران استان اردبیل ضمن محکوم کردن این اقدام غیر انسانی ، همچنان که از همه کشور ها و دولتها ، همه نهادها و سازمانهای حقوق بشر میخواهیم در برابر این فجایع دردناک موضعی شایسته ، شجاعانه و سریع اتخاذ کنند، از دستگاه دیپلماسی کشور نیزمی خواهیم شجاعانه و به دور از هرگونه اغماضی اعتراض شدید شیعیان آزاده ، به ویژه شیعیان آزاده استان ولایتمدار اردبیل را نسبت به این اقدام مغایر با حقوق اولیه انسانها از طریق سازمان ملل و محافل حقوق بشری را پیگیری کند . چرا که ریختن خونهای فراوان از انسانهای بیگناه و از بین رفتن انسانهای کریم و هتک نوامیس به بالاترین اندازه رسیده و غیر قابل تحمل است .

در پایان دستان خود را متضرعانه به درگاه خداوند بالا می آوریم و این دعا را زمزمه می کنیم.

(اللهمَّ عَظُمَ البَلاءُ ، وَبَرِحَ الخَفَاءُ ، وانكَشفَ الغِطَاءُ ، وَضَاقت الأرضُ وَمُنِعَت السَمَاءُ ، وَإِليكَ يَا رَّب المُشتَكى ، وَعليكَ المُعَوَّلُ في الشِّدةِ والرَخَاء» لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم. انا لله و انا الیه راجعون)

بسیج اصناف و بازاریان شهرستان سرعین-جامعه هتل داران استان اردبیل

ارسال نظرات