خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه درهمایش وقف، نقش بانوان و مشارکت های مردمی در این شهرستان گفت: بانوان می توانند در کنار مردان نقش فعالی در حوزه وقف ایفا کرده و به عنوان هادی، جامعه را به سمت این فرهنگ حسنه سوق دهند.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۲۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام فریدون مطهری با اشاره به اینکه بسیاری از موقوفه های این شهرستان توسط بانوان وقف شده است، افزود: آنچه لازمه قرارگرفتن وقف در جایگاه واقعی خود است، استفاده از خرد جمعی در کنار اقدام فردی است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.
وی اظهارکرد: از راه های افزایش مشارکت مردم در امر ماندگاری و پایدار وقف، تشکیل یک تعاونی توسط چند واقف است که با تجمیع توان مالی خرد خود می توانند یک میراث گرانبها را از خود به یادگار بگذارند.
حجت الاسلام مطهری ادامه داد: وقف نماد همدلی، یک اقدام ممتاز دینی، ماندگار و دارای خیر و ثواب مستمر است که در همه نقاط دنیا با عنوان های دیگری وجود دارد و تنها به اسلام و کشورهای اسلامی منحصر نمی شود.
همایش وقف، نقش بانوان و مشارکت های مردمی در امامزاده سید محمد(ع) مراغه برگزار و در آن از دو مادر شهید واقف و سه بانوی واقف این شهرستان تجلیل شد.

ارسال نظرات