فرماندار بیله سوار:

افتتاح بزرگترین مرکز بهداشت روستایی استان

بزرگترین مرکز بهداشت روستایی استان اردبیل در روستای بابک از توابع شهرستان بیله سوار با زیر بنای 500 مترمربع، دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۲۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، آرام حلیم، فرماندار بیله سوار با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز بهداشت و درمان روستای بابک در بین روستاهای استان اردبیل، بزرگترین مرکز بهداشت است که با زیر بنای 500 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال احداث می شود.

وی گفت: در این راستا 500میلیون ریال هم از طریق کمک اهالی روستا و خیرین برای تکمیل آن پرداخت شده، که پیش بینی می شود این مرکز بهداشت در ایام الله دهه فجر امسال افتتاح و مورد استفاده روستاییان قرار گیرد.

فرماندار بیله سوار با اشاره به اینکه موضوع سلامت جامعه ارتباط مستقیم با بسیاری از حوزه های اجتماعی و حتی امنیتی دارد، گفت: به همین منظور باید برنامه مدون و راهبردی برای ارتقاء شاخص های سلامت جامعه در روستاها، تدوین و با جدیت این برنامه ها عملیاتی شود.

حلیم با تاکید بر افزایش آموزش ها در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در مناطق روستایی، اظهار کرد: این آموزش ها می تواند نقش موثری در پیشگیری از بیماری ها و استفاده درست از خدمات بهداشتی داشته باشد.

وی عنوان کرد: یکی ازکارهای بزرگ دولت اجرای طرح تحول سلامت در کشور است که توانسته تا حدود زیادی مشکلات مردم را در زمینه بهداشت و درمان مرتفع کند.

ارسال نظرات