برای فعال سازی واحدهای تولید راکد نیز اقدامات اساسی در استان انجام شده که امیدواریم با حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی استان واحدهای تولیدی راکد فعال شوند.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۶۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ارژنگ عزیزی، مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه ستاد تسهیل واحدهای صنعتی در اردبیل اظهار داشت: متأسفانه در گذشته برخی موانع در واحدهای تولیدی و صنعتی وجود داشت که این امر صاحبان واحدهای تولیدی را با مشکلات جدی روبه‌رو کرده که در صدد برطرف کردن موانع واحدهای تولیدی در سطح استان هستیم.

وی با بیان اینکه هر هفته جلسات متعددی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی با حضور مسئولان ارشد استان و مالکان واحدهای تولیدی برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این جلسات به منظور رفع موانع و تسهیل در امورات واحدهای تولیدی بسیار موثر بوده چراکه موارد یاد شده در جلسه با پیگیری‌های مسئولان مربوطه برطرف می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل افزود: برای فعال سازی واحدهای تولید راکد نیز اقدامات اساسی در استان انجام شده که امیدواریم با حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی استان، بانک‌های عامل و همکاری مالکان واحدهای تولیدی و صنعتی واحدهای تولیدی راکد فعال شوند.

عزیزی با اشاره به اینکه خروج واحدهای تولیدی از حالت رکود می‌تواند در اشتغال و درآمدزایی مثبت باشد، بیان کرد: با پیگیری مستمر و راه‌اندازی مجدد این واحد‌ها می‌توانیم سبب اشتغال چند نفر در این واحدها شده و شاهد بازدهی اقتصادی در این واحد‌ها شویم.

وی تصریح کرد: با تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل سیر صعودی به خود می‌گیرد که این امر در تمامی مسایل اقتصادی مربوط به استان تاثیر مثبت می‌گذارد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرد: زیرساخت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل فراهم شده و باید با برداشتن موانع سبب اعطای زیرساخت‌ها در کوتاه‌ترین زمان به سرمایه‌گذاران شویم تا شاهد گرایش بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در سطح استان اردبیل باشیم.

ارسال نظرات