خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران:

وزارت خارجه صدای شیعیان مظلوم نیجریه را به گوش محاکم بین المللی برساند

بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران گفت: امید است وزارت امور خارجه کشورمان با پیگیری های خود و رساندن صدای شیعیان مظلوم و غریب نیجریه به گوش محاکم بین المللی، وظیفه دیپلماسی انقلابی خود را انجام دهد.
کد خبر: ۸۶۰۷۳۸۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پردیس فارابی(قم) دانشگاه تهران در پی حمله مزدوران ارتش نیجریه به شیعیان این کشور بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

در ادامه وقایع دلخراش در بلاد اسلامی، بار دیگر و با تاسف فراوان این روزها شاهد حوادث ناگواری در کشور نیجریه حاکی از سخت گیری و حملات شدید که منجر به شهادت تعدادی از شیعیان مظلوم و مفقود شدن دبیرکل جامعه اسلامی آن کشور آیت الله #شیخ_ابراهیم_زکزاکی_ گشته هستیم,که فاجعه نیجریه سخت قلب مسلمانان و آزادی خواهان جهان را به درد آورده است.

ما دانشجویان بسیجی پردیس فارابی ضمن تسلیت این واقعه دردناک خدمت ساحت شریف امام زمان(عجل الله تعالی فرجه شریف) و رهبرمعظم انقلاب,ضمن اعلام انزجاروتنفرخود این اقدام شنیع وددمنشانه رامحکوم و بر ضرورت حفظ حقوق مسلمانان و شیعیان و لزوم مجازات عناصر خودسر نظامی و آزادی و مداوای فوری شیخ زکزاکی و دیگر آسیب دیدگان تاکید می کنیم و حفظ وحدت مسلمانان را در شرایط کنونی در مقابله با گروه های تفرقه انگیز تکفیری، سلفی و بوکوحرام را لازم می دانیم.

امید است وزارت امور خارجه کشورمان با پیگیری های خود و رساندن صدای شیعیان مظلوم و غریب نیجریه به گوش محاکم بین المللی وظیفه دیپلماسی انقلابی خود را ایفا نماید.و نیز از حکومت نیجریه خواهانیم تمام تلاش خود را برای مبارزه با دشمنان اصلی خود یعنی بوکوحرام قرار بدهد.

به امید ظهور منجی عالم بشریت و نابودی دشمنان اسلام و انسانیت.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران



ارسال نظرات