ضرورت توجه به بصيرت بخشي در حلقه هاي شجره طیبه صالحين

نشست حلقه سرگروه هاي حوزه مقاومت بسيج فجر ناحیه مرکزی یزد با حضور مربيان و سرگروه هاي حلقه های شجره طیبه صالحین ، در محل حوزه مقاومت بسیج فجر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۴۱۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: در نشست حلقه سرگروه های حوزه مقاومت فجر ناحیه مرکزی یزد ابتدا سرگروه های حلقه های صالحین مشکلات خود را بیان کردند. در ادامه دیگر سرگروه ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با مرتفع نمودن این مشکلات بیان کردند. در ادامه این نشست سرگروه ها به بیان پیشنهادات خود در راستای آگاه سازی مناسب متربیان در خصوص انتخابات آینده به مشورت گذاشتند.

ضرورت توجه به بصيرت بخشي در حلقه هاي شجره طیبه صالحين 2

سخنراني سياسي آخرين برنامه اين نشست بود. سخنران سیاسی این جلسه برادر بسیج جناب آقاي حرزاده ، از پیشکسوتان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر بود. وی در سخنان خود به بیان نمای کلی وضعیت سیاسی کشور  و فعاليت احزاب و جريانات سياسي در آستانه ي انتخابات مجلس پرداخت.

ضرورت توجه به بصيرت بخشي در حلقه هاي شجره طیبه صالحين 6

وی در ادامه وظیفه اصلی سرگروه ها را این چنین بیان کرد:" با توجه به وضعیت پیش رو و انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی وظیفه اصلی شما عزیزان بصیرت افزایی و افزایش توجه متربیان به این انتخابات و جریان های موجود می باشد.

وی در ادامه سخنان خود به طرح احزاب مختلف برای تغییر چهره مجلس خبرگان و در نتیجه نظارت بر عملکرد رهبری جامعه مطالبی را بیان کرد.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات