خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه شمالغرب تهران بزرگ:

دشمنان از نفوذ قدرت انقلاب اسلامي در جهان هراس دارند

فرمانده سابق سپاه شمالغرب تهران بزرگ گفت: دشمنان نظام اسلامی از نفوذ قدرت انقلاب در جهان هراس دارند و تلاش دارند این قدرت را مهار کنند اما تاکنون در مهار قدرت انقلاب درمانده اند.
کد خبر: ۸۶۰۷۴۲۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد قوچانی در نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه ولیعصر(عج) حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا که در حسینیه اعظم شهر کلاته خیج شهرستان شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و ابراز خرسندی در حضور در جمع بسیجیان شهر کلاته خیج با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص بسیج و اهمیت آن در جامعه اسلامی اظهار کرد: امام راحل بسیج را بنیان نهاد تا این شجره طیبه در دفاع از انقلاب اسلامی و اهداف آن همیشه حاضر در میدان و صحنه دفاع باشد و تاکنون این مسئولیت ادامه داشته است.

وی افزود: بسیج در طول سالیان مختلف عمر انقلاب خدمات ارزنده ای را به نظام اسلامی ارائه نموده که در دوران دفاع مقدس اوج آن را مشاهده می کنیم و بعد از آن هم در فتنه 88 ما می توانیم اثر و نتیجه بسیج را در جامعه لمس نماییم که این فتنه را خنثی کرد.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی از نفوذ قدرت نظام در جهان در هراس هستند و تلاش دارند این قدرت را مهار کنند اما تاکنون در مهار قدرت انقلاب درمانده اند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی تلاش های گسترده ای را برای براندازی انقلاب اسلامی به کار گرفته که هیچکدام نتیجه ای در برنداشته و امروز آنها در حالت سردرگمی و انفعال هستند و دست به هر کاری می زنند تا این انقلاب را مهار کنند و در این راستا حتی خودزنی می کنند.

قوچانی با اشاره به توطئه هایی که در اطراف جغرافیای کشور رخ می دهد بیان کرد: آتش جنگ هایی که استکبار در منطقه به دست ایادی خود و حمایت کشورهای به اصطلاح مسلمان به راه انداخته نتیجه ای نداشته و دودش به چشم خودش و ایادی و هم پیمانش رفته است.

وی اظهار کرد: باید بدانیم و آگاه باشیم که دشمنان این نظام اگر می توانستند با جنگ نظامی این انقلاب را از میان بر می داشتند اما در این زمینه ناکام هستند و تلاش های دیگر آنها نیز بی نتیجه مانده و امروز تلاش دارند در کشور نفوذ کنند و از این طریق به اهدافشان برسند.

فرمانده اسبق سپاه شاهرود عنوان کرد: موضوع نفوذی که رهبری تاکید دارند بسیار جدی است و دولتمردان آمریکا و ایادی آن در این زمینه اتفاق نظر دارند و تلاش می کنند بر ارکان کشور نفوذ و تاثیرگذار باشند و باید مراقب و هوشیار بود.

قوچانی تصریح کرد: نفوذ فرهنگی،اجتماعی سیاسی و اقتصادی از برنامه های دشمنان است و رهبری برای همین بر اقتصاد و فرهنگ تاکید دارند و بر بومی و نهادینه کردن آن و جلوگیری از رخنه دشمنان تاکید فراوان دارند که باید مسئولین هوشیار باشند و به این تاکیدات توجه کنند.

وی ادامه داد: تحرکاتی که دشمنان امروز از خود نشان می دهند برای این است که جامعه ما را از درون دچار فرسایش و استحاله نمایند و باید در این زمینه دقت شود و بسیج به عنوان یک نهاد مردمی بدان توجه و تفکر ناب بسیجی را در جامعه منتشر و تثبیت نماید.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود با تاکید بر منتشر شدن تفکر انقلاب اسلامی در منطقه و جهان گفت: امروز ما شاهد هستیم تفکر انقلاب اسلامی در قلب آفریقا و آمریکا و اروپا ریشه دوانده و مستکبران در تلاش هستند به هر شکل ممکن آن را نابود کنند.

وی با تاکید بر بصیرت و هوشیاری تاکید کرد: باید مراقب توطئه دشمنان باشیم و با وحدت و همدلی حول ولایت این توطئه ها را خنثی نماییم و مراقب باشیم که دشمن می خواهد با اختلاف و ایجاد تنش در جامعه به اهداف خود در محدود سازی انقلاب اسلامی دست یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها