مرزهای ایران یکی از امن ترین مرزهای دنیا بوده و این مرزها در حال حاضر از شرایط امنیتی کاملی برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۶۰۷۴۳۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، امیرسرتیپ کیومرث حیدری، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در یادواره شهدای ارتش استان اردبیل که در سالن رضازاده برگزار شد، اظهار داشت: شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی با نثار خون خود باعث شده‌اند که کشور جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یک کشور قدرتمند و امن باشد و با توجه به تحولات کشورهای منطقه اهمیت خون شهدا و وجود ولایت و رهبری بادرایت را در ایران به خوبی درک می‌کنیم.

وی بیان کرد: شهدای بی‌شماری که از استان اردبیل در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند شناسنامه جدیدی برای این شهر صادر کردند که در این شناسنامه مهر دارالارشاد، دارالشهدا و دارالمومنین با خون شهدای انقلاب ثبت شده است و این شهر به عنوان عاشقان عصمت و طهارت به ویژه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) در کشور شناخته می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بنده از مسئولین تیپ 40 مستقل پیاده ارتش و نیز سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری یادواره 1 هزار و 108 شهید استان اردبیل تقدیر و تشکر می‌کنم و باید به این موضوع توجه داشته باشیم که بالاترین نعمت خدا نعمت ولایت است و اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید شکرگذار این نعمت بوده و پشت سر رهبر و ولی خود حرکت کنیم.

حیدری تصریح کرد: نخستین مصداق اقتدار جمهوری اسلامی ایران این است که مقام معظم رهبری به عنوان رهبر این کشور برعکس اغلب سیاستمداران دنیا هیچ‌گونه ابهامی در سخنانش دیده نمی‌شود و به طور یقین اعلام می‌کند که کشور جمهوری اسلامی ایران از تمامی مومنان و پیروی‌کنندگان از اسلام حقیقی حمایت کرده و پشتیبان آن‌ها است.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 5 +1 بیان کرد: امروز با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری برای تیم مذاکره کننده و نیز اقتدار و عظمت کشور به واسطه موضع معظم له شاهد این بودیم که 6 کشور قدرتمند جهان با ایران بر سر یک میز مذاکره نشستند و 5 کشور از این کشورها حق وتو داشتند ولی ایران اسلامی به پشتوانه شهدا و ولایت فقیه در مقابل این قدرت‌های جهانی ایستادگی کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شاهد این بودیم که در بحث هسته‌ای آمریکا به قزافی حاکم وقت لیبی بداخلاقی و تذکر داده بود که بعد از اندکی قزافی تمامی تجهیزات خود را سوار کشتی کرده و به این کشور تحویل داد ولی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در مقابل استکبارهای جهانی ایستادگی کرده است.

حیدری افزود: امروزه ایران به کشوری قدرتمند تبدیل شده است همان طور که تمامی کشورهایی که می‌خواهند مشکلات سوریه را حل کنند وقتی که وارد عمل می‌شوند این موضوع را به خوبی درک می‌کنند که اگر کمک و اراده ایران در رابطه با این موضوع نباشد این موضوع امکان‌پذیر نبوده و نقش ایران در تحولات منطقه بسیار پررنگ است.

وی بیان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از سه مؤلفه است که بخش اول مربوط به اراده، بصیرت و هدایت ولایت فقیه است و مکتب اسلام و حضور مردم در تمامی صحنه‌ها با برگرفته از خون پاک شهدا این انقلاب را روز به روز قدرتمند می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر بخواهیم اقتدار خودمان را حفظ کنیم باید به این شهدا اقتدا داشته باشیم و در تمامی صحنه‌های حساس حامی و یاور ولایت فقیه باشیم و اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری و درخواست‌های ایشان عمل کنیم موفقیت‌های بی‌شماری حاصل می‌شود.

حیدری افزود: امروز بنده با افتخار می‌گویم که مرزهای ایران یکی از امن ترین مرزهای دنیا بوده و این مرزها در حال حاضر از شرایط امنیتی کاملی برخوردار هستند که این امنیت به برکت خود شهدا و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری حاصل شده است.

ارسال نظرات