نمایشگاه کتاب بزرگ یزد با حضور بیش از ۳۰۰ ناشر کشور و برگزاری نشست‌های نقد کتاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۷۴۳۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تا پایان سال برنامه‌های فرهنگی متنوعی برگزار می‌کند که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور بیش از 300 ناشر کشوری، جلسات نقد کتاب،‌کنگره شعر روستا و تقدیر از پژوهشگران برتر استان اشاره کرد.

جشنواره موسیقی کویرنشینان، همایش تئاتر، جشنواره خوشنویسی 14 معصوم و نمایشگاه آثار هنرمندان از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی و هنری است که تا پایان سال در شهرستان یزد برگزار می‌شود.

همچنین تا پایان سال فراخوان دو جشنواره در حوزه فیلم در دست تهیه و تدوین است، جشنواره ملی فیلم رضوی و جشنواره فیلم کوتاه یزد دو جشنواره‌ای است که بزودی فراخوان آن از سوی این اداره منتشر و اطلاع‌رسانی می‌شود.

یکی از فعالیت‌های مهمی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌دنبال آن است برگزاری حراج آثار هنری است، این برنامه در راستای رونق فعالیت‌های هنری در استان و مبحث اقتصاد و فرهنگ در حال پیگیری است و در این طرح یکی از گالری‌های هنری استان یزد به صورت پایلوت این فعالیت را کلید می‌زند.

در اکثر شهرستاهای استان نیز علاوه بر اجرای برخی برنامه‌های مناسبتی، برنامه‌هایی همچون اجرا و کارگاه‌های آموزشی تئاتر، شب شعر، مسابقات خوشنویسی، نمایشگاه کتاب، همایش تعزیه، جشنواره قصه‌گویی و برنامه‌های متنوع دیگر برگزار می‌شود.

روابط عمومی ارشاد یزد/

 

ارسال نظرات