فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حرکت انقلاب اسلامی در داخل کشور کند است/اسلامی بودن رمز بقای انقلاب است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: حرکت انقلاب اسلامی در داخل کشور کند است در حالیکه بعد خارجی و بیرونی انقلاب اسلامی الگویی برای کشورهای دیگر به شمار می رود.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۰۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حرکت انقلاب اسلامی در داخل کشور کند است/اسلامی بودن رمز بقای انقلاب است

به گزارش خبرگزاري بسيج سپاه ثارالله كرمان به نقل از خبرگزاري ايرنا-مشهد- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: حرکت انقلاب اسلامی در داخل کشور کند است در حالیکه بعد خارجی و بیرونی انقلاب اسلامی الگویی برای کشورهای دیگر به شمار می رود.

سردار محمد علی جعفری روز چهارشنبه در مجمع عالی بسیج در مشهد افزود: نگرانی از بابت عقب ماندگی پیرامون حرکت انقلاب اسلامی ایران در داخل کشور در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی وجود دارد که با کمک نیروی های بسیجی مرتفع شود.
وی خاطر نشان کرد: اقشار مختلف بسیج در مجامع مختلف، استان ها و شهرستان ها می توانند این عقب ماندگی را از بین ببرند.
وی بیان کرد: این در حالی است که بعد خارجی انقلاب اسلامی به خوبی یپش می رود و امروز اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در جهان مدیون حرکت انقلاب اسلامی در بعد بیرونی آن است.
وی با اشاره به اقتدار و رمز بقای انقلاب اسلامی گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی تنها انقلاب در جهان است که بعد از رسیدن به قدرت و حاکمیت از مسیر خود منحرف نشده است.
سردار جعفری ادامه داد: درحالیکه انقلاب ها در جهان که با عقاید مختلف شکل گرفته بعد از پیروزی و به قدرت رسیدن به انحراف رسیدند .
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که با توطئه و اختلاف بین شیعه و سنی نمی توانند به اهداف خود دست یابند.
به گفته وی، هم اکنون جوانان این مرزو بوم مشتافانه در مسیر انقلاب اسلامی برای دفاع از حریم ولایت و دفاع از ولایت فقیه و حرمین شریفین در سوریه و عراق نقش بسزایی دارند و اینگونه عاشقانه به جانبازی می پردازند.
وی تاکید کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی و رخداد و دستاوردهای انقلاب اسلامی که در تاریخ بی نظیر است زبانزد خاص و عام می باشد و دشمنان نیز به این اقتدار و عظمت و شکوه اقرار دارند.
سردار جعفری بابیان اینکه دشمنی دشمنان و شیطان بزرگ هیچگاه از بین نخواهد رفت گفت: هدف دشمن تغییر پیدا نکرده اما روش های دشمنان تغییر کرده و امروز آنان با روش های جدید و پیچیده بدنبال تضعیف و جلوگیری از توسعه نظام اسلامی هستند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عزت، عظمت و اقتدار انقلاب به خاطر اسلامی بودن آن است و بدیهی است که اگر ماهیت اسلامی را از این انقلاب بگیریم آن چیزی نیست که اسلام و قرآن می گوید.
سردار جعفری با اشاره به دلایل دیگر رمز بقا، اقتدار و استمرار انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب با برخورداری از یک نعمت بزرگ الهی ولایت فقیه و با رعایت اصول اسلامی هدایت و راهبری می شود که انقلاب های دیگر از این ویژگی برخوردار نیستند.
به گفته وی رهبر معظم انقلاب روش ایستادگی در برابر دشمن را به ما یاد دادند و پیروزی از فرمامین معظم له رمز بقای انقلاب اسلامی است .
سردار جعفری گفت: مقابله با نظام سلطه و استکبار ستیزی و اقتداری که امروز نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است به خاطر پیروی از دستورات رهبری است.
به گفته وی، هر جامعه ای که با درس گرفتن از انقلاب اسلامی و مردم ایران و عبرت آموزی از دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان نظام سلطه ایستادگی کرده توانسته دشمنان را شکست دهد و برنامه های آن را نقش بر آب سازند.
به گفته وی، کشورهای لبنان، سوریه، عراق، لیبی اکنون با الگوگیری از انقلاب اسلامی راه مبارزه و استقامت را ادامه دادند و موفقیت برای آنها تضمین شده است .
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نقش محوری بسیج کمک به پیشبرد انقلاب اسلامی است، گفت: از طریق تشکل های مردمی و فکری بسیج می تواند به پیشرفت انقلاب اسلامی کمک کند و در مقاطع مختلف مقام معظم رهبری نسبت به نقش بسیج و بسیجی در کمک به پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف تاکید کرده اند.
وی با اشاره به شاخص های انقلاب اسلامی افزود: عدالت طلبی، ساده زیستی مسوولان، تلاش و کار مجدانه و سلطه ستیزی و شجاعت و ایستادگی در برابر دشمنان مهم ترین شاخص ها در این زمینه است .
ارسال نظرات
آخرین اخبار