فرمانده کل سپاه گفت: خدا را شاکریم انقلاب اسلامی هر روز قدرتمندتر از قبل به کار خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۸۶۰۷۶۳۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در سخنانی در مجمع عالی بسیج که هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است اظهار داشت: خدا را شاکریم انقلاب اسلامی هر روز قدرتمند تر از قبل به کار خود ادامه می دهد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: از رهبر انقلاب شنیدیم که تنها انقلابی که بعد از رسیدن به هدف از مسیر خود خارج نشد انقلاب اسلامی بود.

رئیس مجمع عالی بسیج ادامه داد: تمام انقلاب های تاریخ پس از تحقق به انحراف کشیده شدند و این انقلاب اسلامی است که در همان خطی که حضرت امام خمینی (ره) تعیین فرمودند حرکت کرد و ما خدا را به خاطر این نعمت شاکریم.

جعفری با اشاره به گستردگی مدافعان حرم اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: دفاع اهل سنت از حرم ائمه(ع) و مبارزه با گروه های تکفیری حاکی از این است که امروز جهان اسلام دریافته که این گروه هابه دنبال نابودی اسلام هستند.

وی با اشاره به سه اصل مهمی که رهبر انقلاب در تعریف مدیریت جهادی مطرح کردند بیان داشت: نخست، اخلاص و انجام کار برای رضای خدا که البته سخت ترین مرحله نیز هست دومین اصل، سخت کوشی و تلاش شبانه روزی است، کار جهادی بدون تحمل سختی امکان ندارد اما در سومین اصل باید به این مساله توجه شود که کار یا مخالف دارد یا دشمن؛ اگر با دشمن می جنگیم که خب مساله روشن است، اما اگر در داخل کار جهادی می کنیم مخالفت های گوناگون به وجود می آید؛ رهبر انقلاب می فرمایند کاری که علیه آن دشمن نیست و هیچ مخالفی هم ندارد کار جهادی نیست.

وی تاکید کرد: تنها با تکیه به روحیه بسیجی می توان انقلاب را در پیشبرد اهدافش کمک کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج با اشاره به نفوذ معنوی انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمنان ما امروز به اقتدار انقلاب ما اقرار می کنند. ما امروز شاهدیم که دشمنان انقلاب با روش های پیچیده به دنبال جلوگیری از قدرتمندتر شدن انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمن امروز راه و روش خود را تغییر می دهد تا به هدفش برسد؛ ما باید بدانیم تا زمانی که بر سر مواضع انقلابی خود هستیم، دشمنی دشمنان انقلاب علی الخصوص آمریکا پایان نمی یابد.

رئیس مجمع عالی بسیج با اشاره به پیشرفت های کشور در سایه انقلاب اسلامی گفت: هرچه پیروزی داشتیم به خاطر اسلامی بودن این حرکت عظیم بوده است؛ اگر ماهیت اسلامی را از انقلاب ایران بگیریم دیگر نمی توان آن را حرکتی دانست که خدای متعال از مسلمین مطالبه کرده است.

وی در تحلیل چرایی بقای انقلاب اسلامی بیان داشت: علاوه بر اسلامی بودن انقلاب ما، باید به دو محور دیگر که رمز بقای این انقلاب است توجه شود. این دو محور، برخورداری از نعمت ولایت فقیه و استفاده از قوانین و حدود اسلامی است.

فرمانده کل سپاه در توضیح بیشتر این مهم افزود: خداوند را شاکریم که مردمی داریم که قدر این نعمت الهی را می دانند و اطاعت پذیری مردم از ولی فقیه اولین رمز پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

جعفری گفت: انقلاب اسلامی ایران دو بعد دارد، بعد داخلی و بعد خارجی؛ شعار اصلی انقلاب ما هم شعار توحید است که ما تمام قدرت های مادی و غیرالهی را نفی می کنیمو فقط متکی به قدرت الهی هستیم.

رئیس مجمع عالی بسیج بیان داشت: بعد بیرونی انقلاب به خوبی پیش می رود؛ اقتدار امروز ما مدیون حرکت انقلاب در بعد بیرونی یعنی مبارزه با استکبار جهانی و ظلم ستیزی آن است.

وی افزود: در بعد داخلی ما عقب ماندگی هایی داشتیم که تلاش شما بسیجیان و این مجمع عالی بسیبج در این جهت است آن را جبران کنیم.

جعفری با اشاره به اهداف عالی بسیج تصریح کرد: بسیج به دنبال کمک به پیشبرد اهداف انقلاب و حراست از آرمان های آن است؛ ما در مقاطع مختلف شاهد بیانات گوهربار رهبر انقلاب در خصوص اثرگذاری بسیج در جامعه و رشد و پیشرفت آن بوده ایم.

رئیس مجمع عالی بسیج همچنین گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید به قدرت های بیگانه امید نبندیم و متکی به قدرت و داشته‌های خودمان باشیم؛قرآن تاکید می کند که اگر نیم نگاهی به دشمن داشته باشید شکست خواهید خورد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اگر تمام مسئولین در راه پیشبرد اهداف انقلاب، به صورت عملی به آرمانها و ابعاد داخلی و خارجی انقلاب اعتقادداشته باشند، قطعا این روند رو به رشد سرعت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر لزوم اجرای مدیریت جهادی در بخش های مدیریتی جامعه تاکید کرد: مدیریت جهادی بیانش آسان اما عمل به آن دشوار است؛ یک مسئول نمی تواند ادعای بسیجی بودن کند مگر آنکه به اصول مدیریت جهادی عمل کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها