رئیس شورای شهر یزد:

راهپیمایی اربعین،مانوراقتدار اسلام در برابر تحجر،خشونت و تروریست است

رئیس شورای شهر یزد در خصوص افاضات اخیر یکی از اصلاح طلبان تند رو مبنی برانتقاد ازپوشش راهپیمایی اربعین حسینی توسط رسانه ملی گفت: راهپیمایی اربعین مانوراقتدار اسلام در برابر تحجر،خشونت و تروریست است.
کد خبر: ۸۶۰۷۶۷۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس شورای شهر یزد در خصوص افاضات اخیر یکی از اصلاح طلبان تند رو مبنی برانتقاد ازپوشش راهپیمایی اربعین حسینی توسط رسانه ملی گفت: راهپیمایی اربعین مانوراقتدار اسلام در برابر تحجر،خشونت و تروریست است.

شیخ عباس زارع ادامه داد: این حرف که چرا صداوسیما مراسم راهپیمایی اربعین را پوشش می دهد حرف درستی نیست البته اگر درکشور مشکلاتی هم وجود دارد باید صداوسیما به بررسی آن ها نیز بپردازد.

زارع افزود: نمایش راهپیمایی عظیم اربعین بک حرکت ارزشمند و موثر در نمایش قدرت ایران اسلامی، بالابردن روحیه ملت وانتقال حس امنیت به مردم است.

رئییس شورای شهر یزد در پاسخ به این سوال که برخی می گویند ائمه معصومین(ص) را هم می توان نقد کرد گفت: وقتی کسی معصوم است یعنی حتی فکر لغزش و اشتباه را نیز نمی کند پس جای نقدی از وی باقی نمی ماند.

وی اضافه کرد: البته شاید درمواردی به علت نسبی بودن عقل بشرسوالی برای انسان، درباب احکام صادره از جانب معصوم پیش بیاید می توان علت آن را جویا شداما این ماجرا ربطی به نقد معصوم ندارد.

یزدامروز
ارسال نظرات
آخرین اخبار