عضو شورای مرکزی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران:
عضو شورای مرکزی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران فاجعه ضد حقوق بشری کشتار شیعیان نیجریه را جنایتی سعودی و صهیونیستی خواند و آن را از روی استیصال و درماندگی و ناشی از ترس از گسترش شیعه و اسلام ناب محمدی دانست.
کد خبر: ۸۶۰۷۶۷۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سامان نیازی عضو شورای مرکزی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز تأسف و محکوم کردن فاجعه ضد حقوق بشری کشتار شیعیان نیجریه را جنایتی سعودی و صهیونیستی خواند و آن را از روی استیصال و درماندگی و ناشی از ترس از گسترش شیعه و اسلام ناب محمدی دانست.

وی با بیان اینکه یکی ازمؤلفه های حقوق بشر آزادی در ابراز عقیده است ، ادامه داد: حاکمیت نیجریه با این جنایت حقوق بشر را نقض کرده است.

نیازی نفرت آیندگان از عوامل این کشتار و نابودی آنها را از پیامدهای این جنایت عنوان و تصریح کرد: ظلم هیچگاه دوامی ندارد و کسانی که مشتاق اسلام ناب هستند با این اقدام به مذهب تشیع روی خواهند آورند که موجب گسترش این مذهب خواهد شد.

عضو شورای مرکزی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با ابراز امیدواری از اینکه به زودی شاهد کاهش تنش ها و برقراری ثبات و آرامش در نیجریه باشیم، افزود: شیعیان و مسلمانان واقعی در دنیا بالاخص در نیجریه باید وحدت خود را بیش از پیش حفظ کنند و دولت نیجریه نیز باید به برقراری این ثبات و آرامش کمک کند.

یزدآوا
ارسال نظرات