در جشنواره طرح ها ،ابتکارات و نوآوری ها بسیج استان سمنان؛

2 طرح پایگاه های بسیج مساجد و محلات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود تقدیر شد

مسئول بسیج اقشار ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت:2 طرح پایگاه های بسیج مساجد و محلات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در جشنواره طرح ها ،ابتکارات و نوآوری ها بسیج استان سمنان تقدیر شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۱۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
حسین گرزین مسئول بسیج اقشار ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار داشت: در جشنواره استانی ابتکارات، طرح ها و نوآوری های پایگاه های بسیج استان سمنان که به میزبانی سالن اجتماعات بانک انصار سمنان برگزار شد دو طرح از پایگاه های بسیج مساجد و محلات امام خامنه ای و پایگاه بسیج روستایی عشایری شهید مطهری روستای ابرسج مورد تقدیر قرار گرفتند.

اظهار داشت: در این جشنواره که به مدت یک روز با حضور فرماندهان پایگاه های ارائه دهنده طرح ها و ابتکارات بسیج برگزار شد، طرح بشقاب های ناشور و ازدواج آسان از پایگاه امام خامنه ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود و طرح ورزش باستانی و بومی محلی کشتی شالی از پایگاه شهید مطهری بسیج روستایی و عشایری کربلا بسطام حائز رتبه شدند و لوح تقدیر و هدیه از دست جانشین سپاه استان دریافت نمودند.

وی تصریح کرد: این طرح ها و ابتکارات اثرگذاری در حیطه پایگاه و محله داشته است و به عنوان طرح های برتر انتخاب تا به پایگاه های دیگر بسیج نیز تعمیم داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار