رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گفت: جایگاه پرافتخار انقلاب اسلامی در دنیا امروز مرهون ازخودگذشتگی های شهدا است.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۳۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
به گزارش  خبرگزاری بسیج از شهرکرد حسینعلی قجری امروز  25 آذرماه در یادواره شهدای غواص گفت: انقلاب اسلامی ایران پدیده قرن بیستم است.
قجری با بیا اینکه در دفاع مقدس با همین روحیه و از خودگذشتگی ها بود که به پیروزی رسیدیم افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم ترین عوامل پیروزی، استمرار و سربلندی ایران اسلامی بوده است.
رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری انقلاب ایران را یک انقلاب فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: دنیا هیچگاه ایستادگی ملت ایران را فراموش نمی کند و همین عاملی است برای رعب و وحشت دشمنان که حتی جرات تهدید ایران را ندارند.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند شهدای غواص متعلق به همه مردم ایران هستند گفت: شهداء به یادواره و .. نیاز ندارند بلکه این مراسم بزرگداشت برای این است که اندیشه های آنان بازخوانی شود و فرهنگ ناب ایثار و شهادت فراموش نشود.
حسینعلی قجری افزایش وحدت و همدلی را از دیگر آثار برگزاری یادواره شهداء عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت علاوه بر تأثیرات یاد شده، باعث افزایش امنیت ملی می شود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهداء  ساختارهای اجتماعی و فرهنگی جامعه را متحول نمود و نظام ارزشی جدیدی برپایه دستورات اسلام در جهان بنیاد نهاد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه درس آموزی از مکتب شهداء همیشه باید وجود داشته باشد گفت: شهداء از همه چیز خود گذشتند تا ذره ای از خاک وطن به دست دشمن نیفتد و همه چیز خود را فدای ملت کردند.
وی در بخش پایانی سخنانش دستیابی به جهت دستیابی به استقلال؛ آزادی؛ عدالت،امنیت و قدرت کشور را مدیون شهدای دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: امروزه شناخت مسائل روز و تلاش در جهت توانمندی کشور از هرچیزی مهم تر است و این مهم جز با سلاح علم و ارتقای سطح دانش جامعه محقق نمی شود.
ارسال نظرات