وقف 20 سهام در جهت تبلیغات ترویج فرهنگ جهاد و شهادت

مسئول فرهنگی سپاه امام رضا(ع) با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت 20 سهام شرکت سپاد را وقف تبلیغات در راستای ترویج این فرهنگ کرد.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۳۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
سرهنگ پاسدار چمی گو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، بیان داشت: وقف یکی از ارکان اقتصادی و مالی است که در اسلام به عنوان یک کار حسنه و تاثیرگذار برای رفع نیازهای جامعه طراحی شده است.

وی با اشاره به نیازهای جدید جامعه، نسبت به وقف های جدید تاکید کرد و افزود: فرهنگ جهاد و شهادت یکی از ضرورت های جامعه است که کمتر به آن پرداخته شده است.

چمی گو، برگزاری یادواره های شهدا، یادمان ها، انشارات و چاپ کتاب و تولید فیلم و مستند با موضوع جهاد و شهادت را از راه های موثر در ترویج این فرهنگ ناب برشمرد.

وی در خصوص وقف خود بیان داشت: با توجه به لزوم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بر خود لازم دیدم که در این راستا با وقف 20 سهام خود از شرکت سپاد قدمی در راه تبلیغ ترویج فرهنگ شهادت بردارم.

وی در ادامه از تشکیل ستاد مردمی ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در اداره کل اوقاف خبر داد و گفت: این ستاد متشکل از شش عضو است و دارای جایگاه حقیقی و حقوقی است که دبیری این ستاد بر عهده بنده می باشد.

مسئول فرهنگی سپاه امام رضا(ع) با اشاره به کارکردهای وقف در عرصه های فرهنگی و اجتماعی ابراز داشت: با توجه به ماندگاری وقف می توان از آن در جهت رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی بهره برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار