خبرگزاري بسيج: امام جمعه اهر در آستانه هفته پژوهش، توجه به علم و پژوهش را از تاكيدهاي دین اسلام دانست.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۳۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جمع اساتيد و دانشجويان اين شهر، دین اسلام را دین جامع، مبتنی بر عقل و علم عنوان کرد که بر تحصیل علم و پژوهش تأکید ویژه ای دارد.

وي وجود دانشمندان و عالمان برجسته در طول تاریخ را از افتخارهاي جهان اسلام برشمرد و يادآوري كرد: دانشمندان اسلامي در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و تحقیقاتی منشا خیر و برکت برای بشریت بوده اند.

حجت الاسلام حاجی زاده نظام جمهوری اسلامی را از دستاوردهای مهم انقلاب خواند و تصريح كرد: در طول عمر انقلاب به بخش تحقیق، پژوهش و تولید علم توجه ویژه ای شده چنانچه رهنمودهای امام خميني(ره) و امام خامنه اي(مدظله العالي) موید این مطلب است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر ادامه داد: علیرغم اینکه پيش از انقلاب به ابتکارات و خلاقیت های جوانان و اندیشمندان توجه نمی شد، وابستگی و ترویج مصرف گرایی از سیاستهای رژیم طاغوت بود، ولي پس از انقلاب تاكيدهاي رهبران نظام اسلامی، قطع وابستگی از بیگانگان و خودکفایی در عرصه های مختلف بود که خوشبختانه پيشگامي در فناوری های نوین، نانو، انرژی هسته ای، و سلولهای بنیادین تنها بخشي از اين افتخارات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها