منتقدان بر اساس آمار و ارقام و مستندات انتقاد کنند و ما نیز با توجه آخرین اقدامات و آمارهای رسمی نسبت به ارائه گزارش اقدام خواهیم داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۲۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، فرهاد عبدالعلی پور، فرماندار شهرستان نمین در نشستی با سرآمدان شهرستان نمین به ارائه گزارش عملکرد از دولت تدبیر و امید پرداخت و اظهار کرد: با توجه به شروع فعالیت ستاد انتخابات مجلس خبرگان برخی آمار و ارقام در سایت‌ها، فضای مجازی و محافل به‌صورت کذب بیان می‌شود و این جلسه برگزار شد تا عموم مردم شهرستان نمین از آخرین اقدامات صورت گرفته دولت به‌صورت رسماً آگاه و مطلع شوند.

فرماندار شهرستان نمین با تأکید به اینکه انتخابات پیش رو بوده و شهرستان نیازمند آرامش است، گفت: با ارائه گزارش عملکردی از آخرین اقدامات صورت گرفته دولت در شهرستان نمین بر آن شدیم تا از هرگونه موارد حاشیه‌ای و احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: منتقدان بر اساس آمار و ارقام و مستندات انتقاد کنند و ما نیز با توجه آخرین اقدامات و آمارهای رسمی نسبت به ارائه گزارش اقدام خواهیم داد.

*منطقه ویژه اقتصادی در دولت تدبیر به نتیجه نهایی رسید

عبدالعلی‌پور با اشاره به آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی نمین بیان کرد: تحقق این منطقه نمونه بارزی از اقتصاد مقاومتی که تأکید مقام معظم رهبری بوده است و مربوط به بند 11 آن می‌شود.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی نمین در سال 89 مصوب شده، اما از همان سال راکد مانده بود تا اینکه به دولت تدبیر و امید رسید و در 24 اسفند سال 93 با یافتن سرمایه‌گذار به شرکت سرمایه‌گذاری شاهد ابلاغ شده است.

وی افزود: پس از بررسی منطقه و عقد قرارداد، دو هزار هکتار زمین در اختیار این شرکت قرار داده شده است که در این امر ابتدا آزمایش آب خاک انجام و راهبردی آن به جهاد دانشگاهی سپرده‌شده و اکنون در مرحله نشانه‌گذاری است اما به خاطر بارش برف فعلاً عملیات متوقف‌شده است.

ارسال نظرات