با توجه به برگزاری انتخابات مهم در سال جاری، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان اردبیل انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۳۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در جلسه هماهنگی انتخاب هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان در استان اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات مهم در سال جاری تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان اردبیل انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در این جلسه با حضور مسئولان قضایی و اجرایی استان هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اردبیل انتخاب می‌شوند تا شاهد انتخابات باشکوه مجلس خبرگان رهبری در اردبیل باشیم.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری متشکل از 8 نفر اعضای اصلی و 5 نفر نیز اعضای علی البدل هستند، افزود: این افراد متشکل از مدیران کاردان قضایی، اجرایی و معتمدین شهرستان اردبیل هستند.

زنجانی تصریح کرد: امسال دو انتخابات بزرگ مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش‌رو داریم که تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه این انتخابات در اردبیل انجام شده است.

فرماندار اردبیل افزود: امیدواریم با حضور پرشور مردم ولایتمدار اردبیل در صحنه انتخابات، شاهد انتخاب نماینده‌ای مؤمن، متعهد و کاردان باشیم تا آینده‌ای روشن و آباد در انتظار مردم شریف اردبیل باشد.

ارسال نظرات