در هفتمین دوره برگزاری؛

هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان استان یزد انتخاب شدند

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان یزد از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان در یزد خبر داد و گفت: رئیس و هیئت رئیسه با رای‌گیری از اعضا انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۴۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: علیرضا فرشید اظهار داشت: در جلسه اعضای نظام مهندسی ساختمان، رئیس و اعضای جدید هیئت رئیسه با رای‌گیری از اعضا انتخاب و به طور رسمی معرفی شدند.

وی بیان کرد: در این جلسه اینجانب (علیرضا فرشید) به عنوان رئیس نظام مهندسی ساختمان و محمدرضا جواهری به عنوان نایب رئیس اول و ابوالفضل اسدی به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب و معرفی شدند.

فرشید یادآور شد: محمدرضا شاه‌حسینی نیز در این رای‌گیری به عنوان دبیر هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی استان یزد انتخاب و معرفی شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: این هفتمین دوره انتخاب هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان یزد بود که با همدلی و همکاری اعضا برگزار شد و امیدواریم بتوانیم خدمت‌رسانی مناسبی به شهر و شهروندان داشته باشیم.

فرشید با تاکید بر اینکه اجرای قوانین و مقررات، سرلوحه کار و برنامه‌های نظام مهندسی ساختمان استان یزد است، اظهار داشت: نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیش از 6 هزار عضو، یک ظرفیت عظیم فکری و تخصصی برای استان تلقی می‌شود که امیدواریم از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

وی خواستار فراهم آوردن شرایط حضور اعضای نظام مهندسی در کمیسیون‌های تخصصی شوراهای شهر شد و اظهار امیدواری کرد: این حضور بتواند شهرهای استان را به استانداردهای ساخت و ساز نزدیک‌تر کند.

فارس/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار