مدیر کل صدا و سیمای استان یزد:

آنتن‌های دیجیتال صدا و سیمای استان تا پایان سال افزایش می‌یابد

مدیر کل صدا و سیمای استان با بیان این‌که یزد در بین استان‌های برخوردار در این حوزه قرار می‌گیرد، از افزایش آنتن‌های دیجیتال صدا و سیمای مرکز استان تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۶۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مدیر کل صدا و سیمای استان با بیان این‌که یزد در بین استان‌های برخوردار در این حوزه قرار می‌گیرد، از افزایش آنتن‌های دیجیتال صدا و سیمای مرکز استان تا پایان سال خبر داد.

احمد پهلوانیان گفت: 90 درصد جمعیت و 80 درصد محدوده جغرافیای استان تحت پوشش ایستگاه‌های فرستنده دیجیتال قرار دارد؛ از این رو پوشش کامل استان تا پایان سال دنبال می‌شود.

وی از نصب آنتن‌‌های جدید و اصلاح سیستم آنتن‌هایی که قبلا نصب شده است، خبر داد و افزود: آنتن‌‌های جدید در تمام شهرستان‌های استان از جمله بهاباد، تفت، اردکان و... نصب خواهد شد.

وی با بیان این‌که یکی از ضرورت‌های تقویت فعالیت‌های فرهنگی تقویت پوشش شبکه‌های دیجیتال است، گفت: یکی از برنامه‌های مهم صدا و سیمای استان، گسترش زیرساخت‌های خدمات‌رسانی به روستاها و بخش‌های دور از دسترس خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: پوشش شبکه دیجیتال در برخی از روستاهای استان از جمله روستاهای شهرستان‌های تفت و مهریز ضعیف است.

پهلوانیان اظهار کرد: این شهرستان‌ها دارای بخش‌های پشتکوه و پیش‌کوه هستند که برای هر بخش باید ایستگاه‌های مجزایی تجهیز شود؛ از این رو تمام روستاهای این شهرستان‌ها هنوز تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار نگرفته‌اند.

مدیر کل صدا و سیمای استان با بیان این‌که میبد، بیشترین پوشش شبکه دیجیتال استان را دارد، گفت: گستردگی این شهرستان در دشت، باعث شده است که همه منطقه با یک ایستگاه فرستنده، تحت پوشش قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت دیجیتال کردن همه ایستگاه‌های فرستنده صدا و سیمای مرکز استان، خواستار همکاری مسئولان شهرستان‌ها به ویژه فرمانداران شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار