پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا علیزاده صبح امروز بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان ساوجبلاغ از میدان امام (ره) تا میدان شهدای هشتگرد تشییع و پس از اقامه نماز توسط امام جمعه این شهرستان در گلزار شهدای ینگی امام به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۶۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا علیزاده صبح امروز بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان ساوجبلاغ از میدان امام (ره) تا میدان شهدای هشتگرد تشییع و پس از اقامه نماز توسط امام جمعه این شهرستان در گلزار شهدای ینگی امام به خاک سپرده شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی ناطقی امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار این شهرستان، سرهنگ پاسدار داوود عبدلی معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز، سرهنگ پاسدار علی لشگری فرمانده سپاه ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ملت شهید پرور این شهرستان حضور داشتند.

شهید محمدرضا علیزاده از اعضای گردان فاطمیون و از اتباع افغانستان می باشد که در ساوجبلاغ سکونت دارد.

حجت الاسلام محمدتقی ناطقی در این مراسم ایران را ام القرآن جهان اسلام دانست و اظهار داشت: در مقابل دشمنی دشمنان اسلام ایستادگی خواهیم کرد و مطمئن هستیم که پیروزی از آن مسلمانان می باشد.

وی در خصوص شهادت جان بر کفان در خاک سوریه گفت: شهید علیزاده اولین و آخرین شهید ما نخواهد بود و خون این شهیدان موجب می گردد ملت مسلمان نسبت به دشمنی های داعش و تکفیری ها هوشیار تر شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها