جانشین فرمانده سپاه کردستان عنوان کرد؛

استفاده مسئولین از ظرفیت کارگروه های بسیج در جهت حل مشکلات

سردار فلاح با بیان اینکه بسیج برنامه های خود را در راستای خدمت رسانی به مردم قرار داده است بر استفاده مسئولین از ظرفیت نخبگان بسیج تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۸۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نشست خبری با موضوع دومین همایش سراسری مجمع عالی بسیج اظهار داشت: این همایش با حضور دو هزار نفری نخبگان و مدعوین که شامل روسای مجامع عالی بسیج، هیئت رئیسه مجامع، معاونت های تخصص بسیج، رده های قشری سازمان بسیج، روسای کارگروه های 17 گانه بسیج هستند، طی دو روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

وی افزود: این کارگروه های 17 گانه که از حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، رسانه، حقوق، جامعه زنان، فرهنگی، مقاومت مردمی، صنعت و معدن، انرژی، تعلیم و تربیت، ورزش، کشاورزی، علم و فناوری و روابط بین الملل تشکیل شده اند؛ اعضای تشکیل دهنده آن شامل نخبگان بسیجی می باشد.

فلاح بیان داشت: در این همایش سراسری موضوعات مختلف در قالب کارگروه های کشوری مطرح؛ بحث و تبادل نظر می شود خروجی آن صدور بیانیه ای در یک هم افزایی جمعی در حوزه های مختلف اجتماعی،اقتصادی، فرهنگی و.. برای ارائه جهت حل مشکلات به صورت کاربردی می باشد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در ادامه گفت: نمونه این مجامع نیز در تمام استان های کشور از جمله استان کردستان در سظح مرکز استان و شهرستان ها در قالب کارگروه های تخصصی با تعداد 150 تا 200 نفر از نخبه های بسیجی فعال می باشد.

فعالیت مجمع عالی بسیج کردستان در ده شهرستان

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در ادامه اظهار داشت: در استان کردستان نیز مجمع عالی بسیج هم در مرکز استان و هم در ده شهرستان اعم از 6 سپاه شهرستانی و 4 ناحیه مقاومت بسیج با حضور افراد نخبه در قالب 8 کارگروه فعال می باشد و در موضوعات مختلف اعلام نظر می کنند.

فلاح در ادامه به تشریح فعالیت های کارگروه های تخصصی مجامع پرداخت و گفت: کار گروه تعلیم و تربیت؛کارگروه فرهنگی ،کارگروه کشاورزی کارگروه حقوق، کارگروه خانواده و زنان، سلامت و بهداشت از جمله کارگروه های فعال در سطح استان است که با شناسایی آسیب های، رفع موانع و تقویت نقاط قوت در این زمینه ها می توانند راهکارهای مناسب برای اجرا در سطح جامعه به مسئولین و نهادهای ذی ربط ارائه می دهند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان با بیان اینکه بسیج به عنوان خادم مردم به دنبال هیچ جریان سیاسی نیست، گفت: انتظار از مسئولین استانی این است؛ بسیج که برنامه های خود را در راستای خدمت رسانی به مردم قرار داده است را همراهی و پشتیبانی کنند و راهکارهای عملی که در کارگروه های بسیج با حضور نخبگان ارائه می گردد را بکار ببرند
ارسال نظرات