لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور

یک برد و تساوی حاصل کار نمایندگان ساوه در برابر نمایندگان شیراز

در هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال کشور عصر روز سه شنبه 24 آذر 94 نمایندگان ساوه با عبور از سد نمایندگان شیراز به صدر جدول گروه های الف و ب تکیه زدند.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۰۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
در اولین جدال، دو تیم شهرداری ساوه و شاهد شیراز در سالن فجر ساوه مقابل هم قرار گرفتند که با توجه به سابقه و تجربه بازیکنان شهرداری در لیگ برتر از همان ابتدا بازی در دست تیم ساوه ای قرار گرفت و در ده دقیقه ابتدای بازی سه گل وارد دروازه حریف کردند.
 
پس از 3 بر صفر شدن بازی، شیرازی ها در پی  جبران، سیستم های تهاجمی خود را به کار گرفتند که تنها توانستند یکی از گل ها را در نیمه نخست جبران کنند و ساوجی ها نیمه اول را با برتری سه بر یک به پایان رساندند.
 
در نیمه دوم نیز شهرداری بازی را مدیریت کرد تا فرصت را از تیم شاهد بگیرد که توانست در نیمه دوم گل دیگری را وارد دوازه این تیم شیرازی کند و بازی را 4 بر یک پایان دهد.
 تیم شهرداری با این برد به تنهایی در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.
 
ارژن شیراز ۳ – ۳ سن ایچ ساوه
در گروه دیگر این لیگ نیز تیم سن ایچ ساوه در یک بازی حساس برای تصاحب صدر جدول مقابل تیم ارژن در سالن ابوالفتحی شیراز صف آرایی کرد.
 
در همان نیمه اول با اشتباه بازیکن و دروازه بان تیم میزبان، ساوجی ها توانستند به گل نخست خود برسند که موجب شد شیرازی ها احتیاط را کنار گذاشته و تهاجمی بازی کنند که همین روند موجب شد تیم ساوجی در یک بازی حساب شده گل خود را نیز به ثمر برساند تا نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر به نفع ساوه به پایان برسد.
 
در نیمه دوم تیم ارژن توانست با زدن 2 گل بازی را به تساوی برساند اما این پایان کار نبود و تیم شیرازی به گل سوم نیز رسید تا با یک گل اختلاف پیش بیفتد، اما سن ایچی ها این گل را جبران کردند تا یک امتیاز خارج از خانه را کسب کنند و صدر جدول این گروه را نیز حفظ کنند.
 
ابراز امیدواری کرد با ادامه روند درخشش تیم های ساوه ای، هر دو تیم به لیگ برتر صعود کنند.


خبرنگار گروه ورزشی : ا. آقارضی

نار خبر
ارسال نظرات
آخرین اخبار