خبرهای داغ:
در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد؛

یادواره شهدای اهل تسنن شمال کشور /وجود 2300 جانباز قطع نخاعی در کشور

رئیس عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 2300 جانباز قطع نخاعی در کشور از دوران هشت سال دفاع مقدس به یادگار مانده است.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۱۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
به گزارش خبرگزری بسیج از گرگان حجت الاسلام شهیدی پیش از ظهر امروز در مراسم نکوهداشت شهدای اهل سنت شمال کشور که در دانشگاه‎ آزاد اسلامی گرگان در حال برگزاری است، اظهار کرد: در کشور بیش از 2 هزار و 300 جانباز قطع نحاعی وحود درد.

وی با بیان اینکه 30 سال جانبازان ویلچری بر تخت بیمارستان‎ها نشسته‎اند، افزود: حدود 230 هزار شهید از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون ملت ایران تقدیم تدام راه انقلاب اسلامی کرده است که از این میزان 11 هزار شهید از برادران و خواهران اهل تسنن بوده‎اند.

رئیس عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید مورد توچه قرار بگیرد چرا که ما به پشتبانی این قدرت است که تا کنون مقتدرانه در برابر دشمن ایستادگی کرده‎ایم.

شهیدی خاطرنشان کرد: دشمن به دلیل عدم شناخت از مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت گزینه‎های مختلفی از جمله نظامی را مطرح می‎کند اما دشمنان باید بدانند که جوانان نظام اسلامی در کنار این انقلاب کنار رهبری و دولت ایستاده‎اند.

وی با بیان اینکه از آغاز انقلاب اسلامی دشمن هر کاری که می‎توانست برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی انجام داده است، ابراز داشت: موقعیت‎های که امروز در کشور به وجود آمده به واسطه خون شهدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار