مدیر شبکه جهانی ولایت:

قرن 21 قرن گسترش فرهنگ اهل بیت و شیعه است

مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: قرن 21 قرن گسترش فرهنگ اهل بیت و شیعه است.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۲۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حسینی قزوینی امروز در هفتمین همایش ملی سیره علوی که با محوریت همدلی و همزبانی به میزبانی دانشگاه پیام نور لرستان در خرم آباد، برگزار شد، گفت: در سفرهای مختلفی که به کشورهای اروپایی و آمریکا داشته ام به اعتراف مسلمانان این کشورها قرن 21 قرن گسترش فرهنگ اهل بیت و شیعه است؛ چرا که جوانان غربی و آمریکایی دیگر از حرف های ضد و نقیضی که در کلیساها می شنوند خسته شده اند.

وی با با بیان اینکه در کشور آلمان تنها 245 مرکز شیعی ثبت شده است و این نشان دهنده گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) است افزود: مسئولان این مراکزمی گفتند که وقتی با مسئولان شهرداری ها در مورد فرهنگ اهل بیت برای مقابله با ترور و خشونت حرف می زنیم خود آنها برای راه اندازی مراکز اسلامی مشوق ما می شوند.

مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: هر چه بتوانیم سیره علوی را جهانی کنیم دیگر برای دشمنان دین و به ویژه وهابیت جایی نمی ماند.

حسینی قزوینی ادامه داد: بنابراذعان یک شبکه وهابی نیجریه با 190 میلیون نفر جمعیت به عنوان ثروتمندترین کشور آفریقایی دارای 25 میلیون شیعه است.

وی بیان کرد: شبکه ولایت در پنج قاره قابل دریافت است و با این حال اعلام آمادگی کرده ایم که هر شب به مدت دو ساعت به زبان حوصه که زبان مردم نیجریه است به تولید برنامه بپردازیم.

مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: به شما وعده می دهم که طی ماههای آتی به دلیل جنایتی که دولت نیجریه در حق شیعیان این کشور روا داشت میلیون ها نفر از مردم آن به اسلام بگروند.

حسینی قزوینی در بخش دیگری از سخنان خود از دیدار عمومی با شهروندان، بصیرت افزایی، برخورد چهره به چهره با مردم، دیدار با ارباب رجوع و گرفتاران، مهربانی و دوستی با مردم، عفو و بخشش بر خطاهای احتمالی مردم و عدم سختگیری رسیدگی به امور محروم و آسیب پذیر به عنوان راهکارهای همدلی و همزبانی از دیدگاه امام علی (ع) نام برد.

وی بیان کرد:مسئولی که ماهها می گذرد و دیدار مردمی ندارد امام علی او را در قیامت مواخذه می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار