خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۶۰۷۹۳۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱



نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اردوهای جهادی، حلقه‌های صالحین و اردوهای راهیان نور فرصت بی‌بدیلی برای تبلیغ دینی توسط مبلغین است و برای تبیین تاریخ دفاع مقدس باید به تاریخ اسلام تسلط داشت و هیچ قشری جز روحانیت نمی‌تواند این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، عده‌ای شیطنت می‌کنند که اصل کار عظیم فرهنگی راهیان نور مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گیرد، صریح باید بگویم که اگر رهبری خود شخصا راهیان نور را پیگیری نمی‌کردند سرنوشت آن نامشخص بود.

حجت الاسلام رضا غفاری‌پور ظهر امروز در همایش آموزشی مبلغان راهیان نور بسیج طلاب در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: متاسفانه عده‌ای شیطنت می‌کنند که اصل کار عظیم فرهنگی راهیان نور مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گیرد، صریح باید بگویم که اگر رهبری خود شخصا راهیان نور را پیگیری نمی‌کردند سرنوشت آن نامشخص بود.

وی تصریح کرد: مسائل سیاسی ما صرفا سیاسی نیست، بلکه مسائل سیاسی ما ریشه در مبانی دینی دارد و بهترین تحلیل‌ و تبیین‌کننده تاریخ دفاع مقدس و حوادث قشر روحانیت است که به تاریخ اسلام اشراف دارد.

حجت الاسلام غفاری‌پور؛ با بیان اینکه به چشم خود بارها شاهد تاثیر حضور روحانیت در مجامع مختلف بوده‌ایم، گفت: معتقدیم حضور روحانیون مسلط به اسلام مانع از انحراف گروه‌ها و مجامع می‌شود و این ضرورت حضور بسیج طلاب را مشخص می‌سازد.

وی به نقش مبلغین روحانی در اردوهای راهیان‌نور اشاره کرد و گفت: قریب به 590 شهید طلبه و روحانی استان اصفهان در هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند و این برگ زرینی بر لوح افتخارات روحانیت استان است.

وی تاکید کرد: بر طبق فرمایش امام راحل تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی از ضروری‌ترین امور است.

حجت الاسلام غفاری‌پور؛ تصریح کرد: مبنای تشکیل سازمان بسیج طلاب و روحانیون فرمایش امام راحل است، دفاع از انقلاب در مراکز حوزوی و ارگان‌ها و همچنین پشتوانه اعتقادی و معنوی برای ارتش ده‌ها میلیونی از دیگر رسالت‌های تعریف شده برای قشر بسیج طلاب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان یادآور شد: در حال حاضر بالغ بر 17 هزار طلبه خواهر و برادر عضو بسیج طلاب هستند، اگرچه ما معتقدیم همه حوزویان در عمل یک بسیجی هستند.

انتهای پیام / 63055

ارسال نظرات
پر بیننده ها