مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل:
برای ارائه توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل، نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد حدود دو ماه دیگر در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۵۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شفیع شفیعی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل در نشست هم‌اندیشی کاهش آسیب‌های اجتماعی با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه فعالیت‌ سازمان‌های مردم نهاد در استان اردبیل نماد واقعی پیدا کرده است و این سازمان‌ها در رابطه با توانمندی‌های خود در مناسبت‌های مختلف برنامه برگزار می‌کنند که این جلسات هم‌اندیشی در راستای فعال‌تر شدن این سازمان‌ها در طول سال انجام می‌شود.

وی گفت: اداره کل دادگستری استان اردبیل در یکسال گذشته همکاری خوبی در رابطه با شفاف‌سازی فعالیت‌ها و اقدامات سازمان‌های مردم نهاد داشته است که در طول سال جاری 28 جلسه هم‌اندیشی فرهنگی و اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل در سطح استان برگزار شده و گواهی‌های آموزشی و مهارتی نیز به شرکت‌کنندگان اعطاء شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل افزود: قطعا نتایج این جلسات برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود و باید توجه داشته باشیم که دولت به تنهایی نمی‌تواند در کاهش این امر عملکرد موفقی داشته باشد بلکه فعالیت و اقدامات سازمان‌های مردم نهاد نیز در این راستا می‌تواند به عنوان یک اهرم قوی کمک حال دولت باشد.

شفیعی تصریح کرد: متاسفانه سرانه سرمایه اجتماعی در استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری پایین بوده است که چندین برنامه دیگر نیز تا پایان سال با سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل در راستای کیفی‌شدن اقدامات داریم.

وی بیان کرد: برای ارائه توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل، نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد حدود دو ماه دیگر در اردبیل برگزار می‌شود.

ارسال نظرات