مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:

افزایش سرمایه گذاران در بخش گردشگری شهرستان سرعین

با راه‌اندازی صندوق حمایت از سرمایه گذاران گردشگری شاهد افزایش سرمایه گذاران در بخش گردشگری شهرستان سرعین می‌شویم.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۵۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، کریم حاجی‌زاده، در جلسه‌ای با حضور هیئت مدیره جامعه صنفی و تاسیسات اقامتی در سرعین اظهار داشت: با راه‌اندازی صندوق حمایت از سرمایه گذاران گردشگری علاوه بر افزایش خدمات گردشگری شاهد افزایش سرمایه گذاران نیز در بخش گردشگری شهرستان سرعین می‌شویم که این امر توسعه اقتصادی منطقه را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به افزایش نرخ مراکز اقامتی و تفریحی در سرعین گفت: باید اعضای هیئت مدیره جامعه صنفی و تاسیسات اقامتی در استان اردبیل هم‌زمان با افزایش نرخ پایه مراکز تفریحی و گردشگری در زمینه افزایش خدمات به گردشگران در هتل‌ها و مراکز تفریحی نیز گام‌های موثری بردارند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: ارتقاء خدمات‌دهی مطلوب مراکز تفریحی و گردشگری در استان اردبیل به ویژه شهرستان سرعین از اولویت‌های اساسی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوده و در این راستا باید مسئولان مربوطه در شهرستان سرعین نیز تمام تلاش خود را به کارگرفته و به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

حاجی زاده تصریح کرد: استان اردبیل و مخصوصا شهرستان سرعین به لحاظ برخورداری از جاذبه‌های گردشگری مقصد سفر خیل عظیم مسافران در فصول مختلف سال است که باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم در راستای کسب رضایتمندی گردشگران و تداوم سفر آنها به استان اردبیل تلاش کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان سرعین به لحاظ جذب گردشگر در حال حاضر موفق عمل کرده است باید با برنامه‌ریزی برای فصل زمستان، آمار گردشگران در این فصل را همانند فصل تابستان افزایش دهیم که این امر نیازمند خلاقیت و ابتکار در زمینه خلق ایده‌های جدید در فصل زمستان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار