شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بروجرد:

عمال صهیونیستی آل سعود در پشت جنایات شیعه کشی نیجریه هستند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های بروجرد در بیانیه ای تصریح کرد: این چه رسمی است که آزار و کشتار مسلمانان در حال مبدل شدن به یک ارزش و ایدئولوژی است. مگر نه این است که عمال صهیونیستی آل سعود در پشت این جنایات سخیف هستند؟
کد خبر: ۸۶۰۷۹۹۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های بروجرد که در محکومیت کشتار شیعیان نیجریه به دست نیروهای ارتش این کشور صادر شده، به شرح زیر است

در برهه ای از تاریخ هستیم که حق و باطل آشکارا رو در روی یکدیگر ایستاده اند و صدای مظلومیت ملت های مستضعف هر از چند گاهی گوش جامعه بشری را متوجه خبط و خطای جلادان زمان می کند.کجایند دولت ها و سازمان های به ظاهر مدافع حقوق بشر که برای همدردی در حادثه فرانسه گوی سبقت را از هم ربوده بودند، ننگ باد بر سازمان ملل و سازمان های حقوق بشر که کشتار انسان های مظلوم و بی دفاع را نمی بینند ولی برای دفاع از حقوق حیوانات قوانین تصویب می کنند؛ آن وقت قتل عام مسلمانان نیجریه، آذر بایجان، پاکستان و یمن را نادیده می پندارند؟ انسانیت خود را با کدام شاخص ممیز می کنید که اینگونه نژاد پرستانه و عامدانه سکوتتان باعث سفیر گلوله ها بر انسان های بی دفاع می شود.

این چه رسمی است که آزار و کشتار مسلمانان در حال مبدل شدن به یک ارزش و ایدئولوژی است.مگر نه این است که عمال صهیونیستی آل سعود در پشت این جنایات سخیف هستند. تا کی باید شاهد مصلحت اندیشی دستگاه وزارت خارجه باشیم وکسی نباشد که به این کشتار ددمنشانه توجه لازم را مبذول کند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان بروجرد ضمن محکومیت جنایت ارتش نیجریه از دولت تدبیر و امید به عنوان رئیس دوره ای جنبش غیر متعهد ها انتظار دارد صدای مظلومیت مسلمانان نیجریه را در مجامع بین الملل فریاد زند و به زودی شاهد آزادی شیخ زکزاکی باشیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار