امام جمعه سورشجان:

آینده کشور با انتخاب صحیح مردم بوجود می‌آید

امام جمعه شهر سورشجان گفت: آینده کشور با انتخاب درست مردم و شرکت در انتخابات شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۹۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی خسروی امروز در خطبه نماز جمعه با اشاره به سیره عملی اهل بیت اظهار کرد: سیره عملی اهل بیت برای همه ما درس آموز است که برای نمونه می‌توان به سیره امام حسن عسکری (علیه السلام) اشاره کرد چرا که همچون سیره سایر اهل بیت بسیار آموزنده و حیات بخش است.

وی با تاکید بر شرایط سخت امام حسن عسکری(علیه السلام) تصریح کرد: هر چه به دوران غیبت نزدیک تر می‌شد، دشمنان اهل بیت(علیه السلام) عرصه بر آن‌ها سخت‌تر می‌کردند لذا امام جواد(علیه السلام) در 25 سالگی، امام هادی(علیه السلام)در 41 سالگی و امام عسکری (علیه السلام) در 28 سالگی به شهادت رسیدند.

امام جمعه شهر سورشجان به ارتباط مخفیانه امام عسگری(علیه السلام) با شیعیان اشاره کرد و بیان کرد: بر اساس مستندات تاریخی امام عسکری(علیه السلام) برای انتقال نامه‌ها و برقراری ارتباط با شیعیان از محرمانه‌ترین روش‌ها استفاده می‌کردند.

خسروی نکته شرط قیام را آمادگی دانست و خاطرنشان کرد: اگر مردم به بلوغ فکری و اخلاقی نرسیده باشند، امیرالمومنین هم که باشی تنها خواهی ماند و 25 سال خانه نشین می‌شوی.

وی بیان کرد: با وجود همه این مشکلات و اختناق، امام عسکری (علیه السلام) وجود مبارک امام عصر(عج) بزرگ‌ترین ذخیره عالم امکان را حفظ کرد.

امام جمعه شهر سورشجان افزود: آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) توجه به مقام تکوینی و تشریعی حضرت ولی عصر(عج) برای همگان حیات بخش است.

خسروی خاطرنشان کرد: در زمان ما سفیر حضرت ولی عصر(عج) در میان شما است و در زمان گذشته اهل کوفه مسلم بن عقیل سفیر امام حسین (علیه السلام) را تنها گذاشتند اما شما مردم سفیر حضرت ولی عصر(عج) را که امام خامنه‌ای است همانند نگینی در بر گرفتید و او با اقتدار در حال ترویج احکام و ارزش‌های اسلامی است که پایه‌های نظام سلطه را به لرزه در آورده است.

وی اظهار کرد: وفات جناب عبدالمطلب جد بزرگوار رسول معظم اسلام این مرد بزرگ جزو رجالی بود که در اوج جهل و خرافه پرستی میراث گرانبهای توحید را به نسل‌های بعد از خود منتقل کرد.

امام جمعه شهرسورشجان گفت: مسائل جهان اسلام و کشتار شیعیان مظلوم نیجریه این قتل عام‌ها حاصل پیوند نامبارک فرهنگ غربی و وهابیت خبیث است که البته وهابیت هم منبعث از فرهنگ خشونت طلب غرب است.

خسروی خاطرنشان کرد: عجز و ناتوانی دنیای غرب در مقابل اندیشه‌های زلال تشیع و انقلاب اسلامی آن‌ها را به سمت انتقام از شیعیان مظلوم نیجریه وادار کرده است.

وی بیان کرد: سکوت مجامع بین المللی و غربی در مقابل این قتل عام‌ها نشان از هماهنگی و همدلی آن‌ها با تروریست‌ها است.

امام جمعه شهرسورشجان تصریح کرد: نکته پایانی هم در انتخابات خبرگان و هم در انتخابات مجلس باید مواظب باشیم به کسانی رای بدهیم که در خدمت اهداف نظام اسلامی و مردم باشند نه در جهت اهداف استکبار و نظام سلطه هرکس که غرب و آمریکا از او تعریف کند، او یا سهل‌انگار است یا غیر خودی و خواسته یا ناخواسته نفوذی دشمن است.

ارسال نظرات